2013. április 21., vasárnap

Katuskam, sikerult! Koszi a tippet! Nem ismertem ezt a trukkot, tenyleg szanalmas vagyok szamitastechnikabol.

Piros vonalon futok. 
Piros pottynel lakunk.
Rozsaszin potty Maja ovodaja.
Kek potty a piac. 
Sarga vonal a kikoto.

Az ovoda 5 perc gyalogutra van tolunk. Gyerekekkel.
Az otthontol a futas startvonalaig 5 perc setaut a hazunktol. Gyerekek nelkul. Temposan, bemelegites resze.
A kikoto 2 perc setara van.
Ez igy eleg rosszul nez ki. Ha az otthontol a startvonalig 5 perc seta, akkor nem is olyan hosszu tavot futok. Grrr! De hoppa, hoppa, addig kinlodtam, mig ki nem derult, hogy a google mapson a megtenni kivant utvonalat tetszolegesen lehet tologatni ide-oda, nem muszaj a legrovidebb utat valasztani, micsoda tokeletes program, megorulok.  Igy mar mas, ezek szerint minimum 3.2 km-t futok (oda-vissza 6.4 km, nem semmi). Ahol az autok nem jarhatnak, oda nem lehet eltolni az utvonalat, az a szakasz kimarad a meresbol. Ranezesre es futas kozben sokkal tobbnek nez ki, mint egy klasszikus (Margit)sziget-kor. 
Nem tudok masrol beszelni, mint a futasrol, pedig meg csak egy hete kezdtem. 

Ez a bolog volt mar gasztroblog (ket-harom recept miatt), volt babablog (igazabol jelenidoben is), volt pletykablog, volt horgolos blog (egy horgolas miatt), most atcsapott futoblogba. En meg mindig ott tartok, ha megkerdezik, mi leszek, ha nagy leszek azt valaszolom, hogy nem tudom. Csapkodok ide-oda. Akarom mondani csapongok.



4 megjegyzés:

  1. :D :D :D jajjjjjdecsodááááááááás! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. ja, na ennyit az okosságomról! nem is tudtam, hogy lehet pöttyökkel jelölgetni!!!!! csúcs! minden nap tanulunk valamit, igaz? tök jó a térképed!

    VálaszTörlés
  3. jó közel van az ovi! hát, ott a jó sós levegőben futni csúcs lehet! de irigy vagyok!!!!

    VálaszTörlés
  4. Mar masodjara van szerencsem az ovival, hogy ilyen nagyon kozel van. :)

    VálaszTörlés