2013. április 10., szerda

Most aprilisban fog fellepni a Quimby a Parizsi Magyar Intezetben. Mennek en, de innen keptelenseg lesz. 500 kilometert nem utazom Parizsig. Francba, hogy elkoltoztunk. Hianyerzetem van. Hiaba, hogy nem pattogtam minden hetvegen az Intezetbe, hiaba, hogy nem talalkoztam a magyar havernoimmel tul surun, Noemival is nagyon megritkultak a randik, attol meg ott volt a tudat, hogy kozel vannak, barmikor elmehetek, barmikor talalkozhatunk, de most még egy magyar szalamival sem talalkozom, még Tokaji aszuval sem. Quimby koncertre nagyon szivesen elmentem volna. Plane azert, mert mar teljesen elveszettnek erzem eredeti onmagamat, mintha soha nem lettem volna fiatal koncertre jaro, moziba jaro, haverokkal szalonnat suto.

Hm, Noemi hivogat, menjek el vegre hozzajuk hetvegere gyerekestul. Mi lenne, ha elcsalnam a koncertre? Wildi het honapos terhes volt George Michael koncertjen, Noemi csak felidos, hat igazan kibirhatna. :) De addig hova rakhatnank az osszesen 6 gyerekunket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése