2013. április 25., csütörtök

5. futas

Trehanysagbol mar 3 napja nem futottam, ma mar kinzott a buntudat, elindultam.

Az igazsag az, hogy Adrien ugyeletes, raadasul tegnap este nyolc orakor ert haza, a gyerekeket nem tudtam elaltatni es nem volt pofam apjukra hagyni, akinek csepp turelme sincs mar olyan keson, egy ledolgozott nap utan. Hetfon jogosan nem voltam futni, az volt a pihenonap. De, hogy a keddi napra mit talaltam ki kifogasnak, mar nem emlekszem. Mindenesetre ma mar nem volt kibuvo es mar vagytam ra, hogy futhassak. Hova tart a vilag? :D Vaaaagytam ra, hat ekkora hulyeseget. 

Ma nem futottam messzire es idoben sem sokat, de megis ugy erzem, hogy fejlodok.

A szora sem erdemes bemelegites utan mar a kapuban futasba kezdtem, nem gyalogoltam le a tengerpartig, mint mindig.
Egy percet birtam, utana jott a seta, viszont utana megallas nelkul futottam tizennegy percet, megint egy perc seta, vegul hazaig futottam tizenot percet. Osszesen ket percet gyalogoltam, a tobbi 30 perc mind futas volt. Nem rossz, ahhoz kepest, hogy mekkora puding vagyok.

Osszefoglalom magamnak:
1 perc futas (20.50-20.51)
1 perc gyaloglas (20.51-20.52)
14 perc futas (20.52-21.06)
1 perc gyaloglas (21.06-21.07)
15 perc futas (21.07-21.22)
lenyujtas

21.15 perckor a nap pontosan felig volt belemerulve a tengerbe. Sotet narancssarga napkorong a vegtelen tengerben, a sziklaetterem tomve felszabadultan kacaraszo vendeggel, gazdik kutyat legeltettek, itt-ott parok uldogeltek a padokon. Ez a latvany mar tulcsordult a romantikatol. Mar-mar egy kepeslap szereplojenek ereztem magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése