2013. április 23., kedd

Husvetra igertuk Majanak, hogy hoz a nyul neki biciklit. Eddig sikerult eltoketlenkedni az idot. Gondoltam, majd a jofogason talalunk neki egyet, de nem sikerult. Sok a 12 colos bicaj, ami mar kicsi neki, a 14 colosok pedig mind messze voltak, erzodik, hogy nem Parizs kozeleben lakunk, ahol mindenbol nagy a valasztek. 
Tegnap talalkoztunk Lolaval, Maja ovis csoporttarsaval. Neki van ilyen biciklije (lasd alabbi fotot), csak nem Minnie-s, hanem Hello Macskas (akit en nem nagyon szeretek, pedig az en gyerekkoromban is trendi volt). Megsajnaltam Majat. Latszott, hogy majd meggebedt Lola biciklijetol, igy ma elmentunk es vettem neki egyet. Szerencsere neki is a Minnies tetszett. :)
Termeszetesen dukal hozza sisak is. Igaz, van mar neki egy biciklis sisakja, de az a dedinel maradt es ugy nez ki, kozel- es tavoljovoben sem jon felenk senki, aki elhozna a maradek cuccunkat. 
Adriennek (nem en, hanem a "masik") sikerult bepakolni a kamionba a reg kinott babaruhakat es a jatekokat a dedinel hagyni. Motort, triciklit, konyhat, rollert, furdoszoba polcot, fogmoso samlit, olvaso allolampakat, nyari ruhaimat, viragcserepeimet, szobamerleget (vettem magamnak ujat, nem birtam ki, hogy ne tudjam hany kilo vagyok), fakanalat (hova a fenebe tunhettek a fakanalak?), jatek babakocsit (a gyerekek bomlanak erte), konyveimet (a penesz fogja megenni, basszuskulcs, basszuskulcs, basszuskulcs) es meg ki tudja mi mindent. Sebaj, ezek csak targyak. Ezzel nyugtatom magam.


Maja ugyesen biciklizik. A delutani legelesbol hazafele tartva mar egyedul, raszolas nelkul gyakorolta a fekezest. Van kezifek es kontra is a bicajon. Andrej szegenykem, teljesen ki van akadva, hogy o nem bringazhat, nagyon tetszik neki. Felul ra, aztan leszall es tologatja. A bukosisakot is felveszi es abban tancol. Vennunk kell neki is egy biciklit, tulsagosan sajnalom, hogy nincs neki. Foldhoz vagja magat es oszinte konnyeket fakaszt. A szivem megszakad. Ezert Maja moge ultettem es hahotazott, ugy elvezte a "szaguldast". (A hatso babaules nem kifejezetten valodi gyerekre van meretezve, kitunoen fekezi a kereket, alig birtam tolni oket.)

1 megjegyzés: