2011. október 22., szombat

Katasztrofaovezet

Andrejt ma beoltottak, Prevenar es Hexa(valami) vakcinaval, igy o mara beteget jelenett a munkahelyen. Nem viseli jol, mint annak idejen a novere, aki minden szuri utan csak felnyekkent es ezzel elintezettnek tekintette az oltast. Andrej sikitott, utana pedig egeszen furcsa hangon sirt, vekonyabb, ketsegbeesettebb hangon, szinte nem is a sajat hangjan sirt, raadasul egeszen sokaig. Alig birtam megvigasztalni. Beiratkozhat majd a dramatagozatra felnottkoraban. Az is biztos, hogy ferfi, mert csak a ferfiak kepesek ilyen hitelesen eljatszani a hattyu halalat. Apukam is agynak dol, ha kicsit beteg, testverem is es Adrient is ide lehet sorolni, mint csaladom friss felnott ferfitagjat. Mindharom kutyaul van, ha egy kicsit betegecskek. Andrej fiam husegesen koveti a csaladi hagyomanyt.
Egesz nap nyugos volt, de nem lett lazas. Delutan annyit es annyira sirt, hogy kinomban elindultam vele setalni, hatha a friss levego segiti eszhez terni. Kenguruba raktam, ritt, csak ritt, ezert meg itthon elringattam, amikor vegre nem sirt elmentunk a dedihez. Maja mar ott volt, elvitte kicsit korabban az apja, hogy kiszabaduljon a bombolestol szennyezett lakasbol. Sajnos sokaig nem maradhattunk, mert Andrej a dedinel razenditett, igy beraktam a babakocsiba, ami mar 3 napja a dedinel volt es hazakutyagoltam. Eleg lassu vagyok, nem megy meg mindig a jaras, santitok, huzom a labam. 

Ezt a bejegyzest tegnap kezdtem, mar ma van, eleg hosszu lesz az ejszaka, ahogy elnezem. Ejfelkor lazat csillapitottunk, jo sokaig nyafogott, mire sikerult elaltatnom Banditat, de hiaba minden, mert felriadt es most az apjaval nez egy dokfilmet. :S

Maja ugy gondoskodik Andrejrol, mintha az anyja lenne. Egyszeruen el sem hinnem, ha nem velunk tortenne es valaki azt meselne, hogy egy ket eves akarja elaltatni a kis ujszulottet, aki azota mar csecsemo. Maja ugrik legelsonek Andrejhez, ha megnyikkan, mert meg szeretne vigasztalni. Nagyon meghato! Nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy ennyire szereti Maja a testveret. 

Csak ugy:  Andrej 5920 gramm, azaz tulsulyos. Bar teljesen aranyos baba, hiszen hosszu. Ebben az utolso honapban 1400 grammot hizott, ez szamit soknak. Ma a PMI (vedonok+gyerekorvos kozpont) a doktorno mondta, hogy ne tegyem mellre a babat minden egyes nyafogasnal, nem ehes o, kibirja cicizes nelkul. Tudtam en! Masodik gyerek, de toketlenebbul kezeljuk, mint az elso gyereket. :S 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése