2011. október 16., vasárnap

Beinditottak a futest ma reggelre, ezek szerint hideg van hajnalban. Delben meg rovidujjuban voltam kint. Kint! Ertitek? Kimozdultam! Szenttul megfogadtam a korhazban, hogy nem leszek egy pillanatra sem otthonulos, viszem a gyerekeket, ha esik, ha fuj. Nekem ennyi eleg volt izelitonek, hogy milyen lehet, ha az embert bevarrjak a bortonbe. En az elmult honapnak koszonhetoen eletem kihunytaig peldas polgar leszek, ez fix! Engem ne fosszon meg senki a szabadsagomtol! 
Tovabba szenttul megfogadtam, ha Adrien-nel tortenne valami egeszsegugyi baj, akkor en apolni fogom a testet es lelket, mert nagyon sokat szamit, ha az ember nem egyedul kuzd meg a kinjaval. Na nem mintha Adrien olyan nagyon apolgatott volna, de azert rendes fiu volt. Mar irtam, hogy nem 100% az empatiaja, de mit varunk egy ferfitol? Mindenesetre a gyerekeket ellatta, ha en nem tudtam, szo nelkul jart vasarolni, engem elvitt az egeszsegyhoz, szoval osszessegeben nem jogos panaszkodni ra.
Termeszetesen a gyerekek testet es lelket is apolni fogom, ha betegek lesznek, de oket azert nem emeltem ki, mert ok a magzatkaim, ez a vilag legtermeszetesebb dolga, de Adrien nem a testem vere, nem igertem neki semmi olyat, hogy joban, rosszban, mig a blabla el nem valaszt. 

Elfelejtettem elmeselni, hogy az egyik nover meselte a korhazban, hogy o annak idejen a gyerekei 2.5 honapos koraban ment vissza dolgozni es eleg nehez volt megszervezni az eletet, mert tobb muszakban dolgozott mar akkor is. En komolyan kezdem magam lehutonek erezni ebben a tarsadalomban. :S Korulbelul most kellene Andrejbandit mas kezebe adni, hogy nevelje, mert nekem dolgoznom kell. Osszefacsarodik a szivem. Ezt nem lehet kibirni, csak skizofreniaval: merre billenjen a merleg? 

Ma is volt a Dior szemuveges nover szurit adni es ma at is kotozte a labamat. Olyan finoman dolgozik, annyira arad belole a gondoskodas, hogy el akarok ajulni a kezeles alatt. Ritkan erzek ilyen mely torodest. Igazabol talan arrol van szo, hogy mostanban nem nagyon torodunk erzelmileg egymassal AF-el es jol esik egy simogatas... amikor a nover vattaval letorolgeti a szuri helyet. :D Vicces! Csupan ennyi kell egy kis boldogsaghoz. Persze a gyerekektol sok es nagy szeretet kapok, Majatol is ekkora erzelmi froccsot kapok, ha megsimogat, de azert persze az esetek zomeben en simogatom oket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése