2011. október 7., péntek

Tegnapelott tudtam jarni, de tegnap ejjel, pontosan ketto orakor kiugrott megint a terdem. Almomban.
Azt nem tudom, hogy mitol mult el a fajdalom a terdemben, hiszen nem kezeltem, csak lejegeltem par nappal ezelott. A duzzanat lelohadt egy kicsit es szepen lassan kiment a terdembol a fajdalom es csodak csodaja, mar ki is tudtam egyenesiteni majdnem teljesen es ami a lenyeg, hogy tudtam jarni manko nelkul. Ez tartott egy egesz napig. Ejjel arra felebredni, hogy faj a terdem es nem mozog, megint nem tudom kinyujtani es nem merem megmozditani, mert istentelenul faj, hat nem valami finom erzes. De sebaj, gondoltam magamban, hiszen mindjart itt az oktober 6., az MRI napja. El is jott a nap, le is fotoztàk MRI-vel a tergyem kalacsat. Eredmeny holnap, szombaton lesz meg. Ma Adrien felhivta a klinikat idopontot kerni az ortoped sebesztol, igen am, de csak oktober 18-ra van szabad hely. Ahogy ezt meghallottam tokon doftem magam a konyhakessel, azaz bogni kezdtem a banattol. Nem birom ki addig. Szarok az egeszre, keresek masik dokit, hiaba nagynevu Dr. Delaunay.
Osszefoglalaskent: szeptember 10. napjan ugrott ki a terdem a helyerol, azota tokolok vele.

Persze, mar regen kellett volna idopontot kerni ettol a hires doktortol, nem utolso pillanatban. Hulye voltam, mint mindig hagytam, hogy sodrodjanak esemenyek. Nem vettem a kezembe az ugyet. Mondtam en a het elejen Adrien-nek, hogy hivja fel a dokit, kerjen idopontot, de o nem erzi at a problemamat es nem hivta fel. Felhivhattam volna en is, de a mai napig feszelyezett vagyok, ha franciaul kell beszelnem, plane telefonon.

Itt tartunk. Addig fogok ezen a terdmizerian picsi-picsoraszni, mig meg nem gyogyul. Azon gondolkodtam ma, hogy ennel az allapotnal meg a mulab is hatekonyabb lenne. 

Egy kis jokedv a vegere, a gyerekekrol, ha mar "gasztroblogot" irok. :) Apropo, nezegetem az ismeroseim blogjait, hogy kiket olvasgatnak (blogokrol beszelek), hat ahogy elnezem gasztroblogbol es kismama blogbol Dunat lehet rekeszteni, de inkabb tengereket, oceanokat. Latszik, hogy kik ernek ra. :) 


Ezt a fotot most este lottem. Ma eloszor majdnem egyszerre aludt el a ket gyerek, persze a felnottek agyaban. 
Felhivnam a figyelmet Andrejbandi tokajara. Nem ilyennek szuletett, szep csontos allkapcsa volt, de ilyen zabagep, hogy ennyire kikerekedett a kobakja, pedig meg nincs is ket honapos. 
Masik "fontos" dolog, hogy Maja fulbevaloja es pizsamaja katicabogaras. Micsoda harmonia! Ugye? :) A nok adnak a reszletekre.

(Nèha rakok èkezeteket, nèha nem, igazàbol csak francia è es à betum van, talàn van mod magyar ekezetet talalni valahol, de en tajekozatlan vagyok. Ahol nagyon fontosnak erzem, hogy legyen ekezet, oda rakok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése