2011. október 9., vasárnap

Azt almodtam, hogy megvertem Adrient.
Le kellett utazni videkre az aposhoz vonattal (550 km tolunk), a vonatig metroval baszakodtunk el a kurvanehez babakocsival, az en fajos labammal, en Majat terelgettem, Adrien pedig a babakocsit tolta es cipelte a csomagokat, de en nem tudtam hova keszulunk, majd egy ido utan mondta Adrien, hogy siessek, szedjem a labaimat (mankoimat?), mert el kell erni a vonatot, mert aposomhoz megyunk es ebben a pillanatban elszakadt a cerna, elkezdtem orditani vele es ket gumicsovel (Maja orrszivojanak a gumicsove, amibol csak egy van, de en almomban megduplaztam, gondolom biztosra akartam menni) elkezdtem ot verni, hogy igazan szolhatott volna, hogy ne farmerbe menjek ilyen hosszu utra es ilyen kanikulaban valamint meg a furdoruhamat sem pakoltam be. Az a baj, hogy o nem ellenalt, hanem megfordult es otthagyott, mint egy kutyat. Pedig az eletben nem vagyunk rosszban. 

Valaki kielemezne nekem? :DDD

Szerintem ez a veres azert jart neki, mert tegnap megtudtam, hogy egy nap alatt is lebonyolithattuk volna az MRI-t es mar reg tullennek a muteten, vagy barmin es mar tudnek jarni. Nem pedig egy kerek honapig szarakodni.

Amikor mag Adrien Magyarorszagra jart hozzam udvarolni mindig volt valami kinja es en mindig megprobaltam segiteni rajta.

Egyszer fajt a fule, de nem akart orvoshoz menni, viszont elem jott Budaorsre a munkahelyemre es latszott, hogy nincs jol, igy en elcipeltem ot egy ful-orr-gegeszhez, aki mazlik mazlija erdelyi magyar volt es beszelt franciaul, mert ugye aki beszel romanul az nagyon konnyen tanulja meg az neolatin nyelveket. Raadasul tok ingyen vizsgalta meg es irt fel neki gyogszert. Persze elso korben mondta a rendelointezet recepciosa, hogy hoho, be kell jelentkezni, csak ugy, idopont nelkul nem lehet a doki ele jarulni, de en akkor meg eleg talpraesett voltam es siman kidumaltam, hogy nekunk most van szuksegunk orvosra es lam-lam, mehettunk az orvoshoz, abban a szent pillanatban. Persze, mazli is volt benne.

Maskor megfazott es a baratnom apjahoz vittem el, aki csaladorvos. Ingyen es bermentve vizsgalta meg.

Volt valami egyeb fajasa is, mar nem emlekszem mi, de talaltam neki Bp-en egy olyan rendelot, ahol direkt franciakra specializalodtak. Maganrendelo, mindenfele franciaul is beszelo dokival, fizetos hely, de fenyesre nyaltak a feneket.

Ennyi.

De nem hibaztatom Adrient, mert igyekszik o, csak nem rakja oda magat teljes erejebol. Persze, ertem en, hogy nem neki faj, ertem en, hogy o tud jarni, ertem en, hogy az nem erzi at a szitut, aki nincs bezarva hetek ota a lakasba. Raadasul o ferfi, tehat nincs noies empatiaval megaldva. Miert nem mentem hozza egy homoszexualishoz, mi? O aterezte volna a banatomat es meg varrt is volna nekem egy Dior koktelruha utanzatot. :D

Azt nem meseltem, hogy mult heten viragcsokorral kedveskedett Adrien, szoval az sem igaz, hogy nem igyekszik, csak szerintem o is bekajalja, mint en is, hogy itt ilyen sokat kell varni az egeszsegugyi ellatasra. Lofaszt kell varni, csak keresni kell, mig meg nem talaljuk a leggyorsabb megoldast. Es fizetni kell, de igy is ugy is fizetunk, hat akkor meg????

Jo volt kiirni magambol, legalabb mar nem bogok. Reggel ota bogtem, mint a csacsi. Pedig tudom, hogy nem vagyok halalos beteg es szegyellhetnem magam, mert vannak sokkal sulyosabb elettortenetek az enyemnel.

3 megjegyzés:

  1. A verésről már írtam "odaát" véleményt. A lábadat továbbra is nagyon sajnálom, de téged még jobban...erős vagy komolyan mondom, én már tuti, hogy...mi is??? Azt nem tom pontosan, de minimum, hogy nem csak álmomban vertem volna meg :-DDD

    ja, tudom már tetszik az új háttér! nekem is kéne vmi, csak sajnálom az időt a tötyögésre...

    VálaszTörlés
  2. En nem tudom a cimet formazni, pedig mas blogon olyan pofas tud lenni, hatterkeppel, ahogy illik. De nekem sem megy, elpazaroltam mar erre egy csomo idot es nem tudok rajonni a titokra. Na, mindegy.

    Ja, ja, eros vagyok, mint a borecet, vagy ahogy Franciao-ban mondjak "eros, mint egy torok". :) De mondhatjuk ugy is, hogy hulye vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Adri, nem kell ezt kielemezni, te már megtetted:). Az elfojtott düh és agresszió csak kibukik belőled:D

    VálaszTörlés