2011. október 3., hétfő

Adrien, Andrej, Maja es Adrienn

Kabare, hogy mar 3 napja picsogok azon, hogy jon-jon-jon Maja szulinapja. En, az ironwoman, aki semmitol nem hatodik meg. 
A szulinapot mar szombaton megultuk a dedi kertjeben. Azert nem nalunk, mert bar elkezdtunk rendet rakni es takaritani, de nem sikerult. :) En a labam miatt csak mosogatni tudok, a pakolas mar orakba telik, porszivozni es felmosni nem tudok, mert kiugrik a terdem. En megprobaltam, ezert mondom, hogy tuti kiugrik meg ennel is jobban. Adrien pedig pasas, o kapasbol bena a rendrakashoz es takaritashoz. Viszont a joindulat megvan benne, igy o is megprobalta, de neki sem sikerult csillogo lakast varazsolnia a tegnapi napra. Egyebkent meg ez az oktoberi hoseg pont jo, hogy kiuljunk meg a kertbe. 
A torta gyalog hipermarketes csokitorta volt. A tetejen egy fortelmes "Dora, a feltalalo" eheto korong lathato (foton). A torta finom volt, senki nem panaszkodott ra, de szerintem itt a hipermarketes tortak tenyleg allati finomak, plane a trianon nevu. Micsoda hulyeseg, hogy pont a trianon torta a legfinomabb. Maja az igazi tortajat otthon fogja megkapni es nem kevesebb, mint Titi fogja megcsinalni. Titi Maja nagybacsijanak, azaz en testverem baratnoje. 
Titinek van ket jo diplomaja -irtam mar?-, elvegzett egy fotos oskolat is es vegul, talan nem is utolso sorban, nem olyan regen egy cukraszoskolat is. A facebookon nezegetem a remekmuveit, hat szerintem siman agyonutheti a hires Sugar cukraszdat, raadasul azt mondjak, hogy nagyon finomak a tortai es sutijei, mivel top alapanyagokkal dolgozik. Nana, megteheti, hogy belga csokibol legyen a csokitortaja. Sajnos a tavolsag miatt meg soha nem ettem a sutijeibol, de majd novemberben bepotolom, vagy inkabb nem, mert fogyokurazni kellene. Na, nem tomjenezem tovabb Titit, bar megerdemli, csak annyit akartam irni, hogy novemberben Barbapapas tortaja lesz Majanak, na az lesz az igazi flash, hogy divatosan rikkantsam el magam. Barbapapa orulet van nalunk. Persze, hogy Barbapapas ajandekot kapott Maja. Adrien es az anyja elmentek ajandekot venni, engem mar megint kihagytak, mint Karacsonykor is, persze nekem most orakba telik lemankozni az autohoz, beulni, kiszallni, jarkalni vele es miutan penteken pofara estem a konzulatus elott, gondolom Adrien nem akar egni velem :). Most nem ontotte el a highugy az agyamat, vegre megalljt tudok parancsolni magamnak. Vagy csak egyszeruen lebagozom a szitut. Sot, megmagyarazom magamnak, hogy nekem sokkal jobb otletem tamadt szulinapi ajandeknak, csak eppen most nem sikerult megvalositani, hiszen impotens vagyok, be vagyok zarva ebbe a lakasba, ami mar-mar a bortonom. En azt talaltam ki, hogy majd elmegyunk a nagy parizsi akvariumba. Irtam mar? Komolyan nem emlekszem, hogy mikrol pofaztam mar itt es mikrol nem. Sulyosan butulok. Azon gondolkozom, hogy amint lejar a TGYS szepen elkezdek magamnak munkat keresni, hatha talalok. Az a mottom, hogy aki keres, talal. Ha nem talalok, beallok postasfiunak, majd rajzolok magamra bajuszt. Csak szegeny Andrejbandival mi lesz, hat o nem erdemli meg, hogy 2 even keresztul az anyja szoknyajaba kapaszkodhasson? Megerdemli o, csak sajnos az anyagi tartalekaim kifogytak. Eddig tartott. 2 evig. 
De vissza a szulinaphoz. Otthon, Magyarorszagon lesz a nagy csaladi unnepseg, mert itt eleg satnyara sikerult, csak a dedi, anyosom, akire nem haragszom mar, sot egeszen jol elvagyunk egymassal, nem tudom mitol lehet, hogy egyszer csak megbekeltem vele. Talan az, hogy mar nem jon elo mindig a ferfim ex csajaval? De azert a tobbi temaja meg mindig porondon van... Na, vissza megint a szulinaphoz, allandoan elkalandozok.
Tehat jelen volt a dedi, anyos, a kis sogorom, aki most nagyon szomoru, mert elhagyta a csaja. A csaja Sharon, de nem Stone. Egy fekete lany, majdnem parduc, ha az alkatat nezzuk. Helyes lany volt, de elhagyta a sogort. Az okat nem tudom. A csaladi pletykak szerint azert, mert Sharon anyjanak nem tetszett a sogorom. Pedig a sogor egy jokepu kis srac es kedves is. Nem ertem mi volt a baj, de nem is tartozik ide, vissza a szulinaphoz harmadszor is, ha jol szamolom.
Dedi, anyos, sogor, Andrej fiam, Maja lanyom, Adrien, azaz a gyerekeim apja es en (Adrienn). Ezt az egy szem uj rendszeres olvasomnak irom, akit nem ismerek. A tobbi rendszeres olvasomat mind ismerem szemelyesen is. Meg vagyok illetodve, hogy van egy igazi ismeretlen rendszeres olvasom. Eljott a pillanat, hogy valaki onmagatol talalt ram. Szep szulinapi ajandek. Mert ugye az ember minek ir blogot? Maganak? Igen, maganak is, ha masra nem, hat memoarnak jo lesz, de alapvetoen ez olyan, mint a sport, az ember nem reszt venni megy a versenyre a tobbiekkel, hanem gyozni a tobbiek ellen. Dobogora allni, ha lehet a legtetejere, a mellkasara tenni az ermet es konnyes arccal a piros, feher, zold zaszlo fele fordulni es enekelni az Isten, aldd meg a magyart. Igy van? Igy.

4 megjegyzés:

  1. boldog születésnapot Majának!!! Jó ez a közös kép rólatok :)
    Te pedig gyere rendbe most már hamar!!!!

    puszi

    VálaszTörlés
  2. Állati jó lett ez a bejegyzés Adri!!!! :-) Gratulálok!
    majának továbbra is minden szépet, és jót szülinapjára!

    VálaszTörlés