2011. október 22., szombat

Pocsek szakacsno vagyok, de ma nem

Feldobtam egy huslevest, hogy vegre egyszer Maja idoben kapjon rendes ennivalot, mert allandoan kicsuszunk az idobol es hulyesegeket adunk neki enni, pl. toasrantottat, tesztat, croque monsieurt (magyar hangja: melegszennvics). Este azert rendes ennivalot kap, apja foz.

Vettem tegnap "husleves-szettet". Doboz, amiben benne van minden husleveszoldseg, de raktak bele csinos csokretat is, baberlevelet csomborral osszemasnizva (vagy kakukkfuvet, tokom se tudja :S) es mar most teljesen mas illata lett a levesnek.
Pedig meg fo, de mar kikaptam a csinos fuszernovenyt, mert nekem ez igy nem husleves. Raadasul azert sem igazi husleves, mert nincsenek benne olyan finomsagok, mint csirkemaj, vagy csont, hanem egyszeruen csak csirkemell van benne, nehogy sokkot kapjanak a franciak. Tegnap a vasarlas kozben a dedi nezegette, hogy milyen gyumolcsot vegyen maganak, raboktem a kecskecsecsu szolore, hogy olyat vegyen, mert en azt imadom, de a dedi halkan es rosszalloan mondta, hogy az oooolasz. Nem tudom miert mondta suttogva, nem hiszem, hogy valaki erthette volna a boltba, hogy mit mond. Termeszetesen francia szolot vett maganak. Oszinten szolva a dedi inkabb francia, mint magyar, ebbol a szolos historiabol is latszik, hiszen mindeki hulye a szemeben, csak a francia nem. Tipikus.

Maja imadja a huslevest, plane a tesztat belole. :D  A dedi is szereti. Nekik kettojuknek fozom. A dedinek egesz heten vittem rendes kajat, hol rakott krumplit, hol hagymalevest, amire azt hitte, hogy dobozos leves. :) Wazz, az ember azt gondolna, hogy Fr.o-ban esznek francia hagymalevest, de nem. Nem esznek. Allitolag az olyan, mint nalunk a korhely leves, ha nem tevedek... masnapossagra kituno. Melyik is az a leves otthon? A dedi nagyon halas, hogy viszunk neki finom kajakat. Vasarnap viszont jon Pati nagyneni, a dedi elsoszulottje, igy atveszi a konyha feletti iranyitast, o eleg jol foz szerintem, de furcsa, mert ulve pucolja a zoldsegeket es valami irto lassu, mert kozben dumal, dumal, dumal. :D



A leves vegul nemcsak finom lett, de szep is. Huh, vegre!

1 megjegyzés:

  1. Adri, nem csodálkozom, hogy csomborral és babérral nem lett húsleves a húsleves...
    Azért kedves tőled, hogy így gondoskodsz a dédiről:).

    VálaszTörlés