2011. október 8., szombat

Megerkezett az eredmeny a terdemrol. Adrien elment erte, en pedig itthon dekkoltam Andrejbandival. Megint egy hete itthon vagyok, nem tettem ki a labam a lakasbol, kivetel, amikor az MRI vizsgalatra mentunk.

A belso szalag bizonyosan elszakadt, mert nem is latszodik es a a meniscus elszakadt (vagy eltort?). Minden mas rendben van. Ja, nem is, van egy kis ciszta is a terdem nem tudom melyik reszeben, de az jelentektelen.

Feltetelezem, hogy muteni kell. Mar csak orvost kell talalni, mert semennyi kedvem nincs oktober 18-ig varni a szuper dokira, akirol mellesleg kis reklamfilmet is talaltam tegnap. A baj az, hogy szombat van, delutan, igy csak hetfon tudok ujra telefonalgatni, ha mukodne a telefon, de folyton lemerul, pedig szorgalmasan visszapakolom a toltojere. Nem olyan regen csereltem benne elemet, igy az is kipipalva. 

Anyosom es legkisebb sogorom voltak nalunk ma delutan. Anyos meselte, hogy innye, de nagyon sokat kellett fizetnie a kis sogorom MRI vizsgalatara. Megkerdeztem tole, hogy ok mennyit vartak erre a vizsgalatra.  Most kapaszkodj meg! Masnap megcsinaltak neki. Itt, ezen a ponton levert a viz, a halantekomban az er tam-tam dobra hasonlitott. Micsodaaaaa? En 3,5 hetet vartam, hogy lefotozzak a terdemet. Masnap kontra 3,5 het. Ez allati sok, ha azt nezem, hogy igazabol meg egy hetet el is veszitettunk, mivel luzerek voltunk, azt hittuk, hogy a maganklinika nemcsak a szuper ortopedorvoshoz adott idopontot, hanem MRI-re is. Csak a helyszinen derult ki, hogy a maganklinikan egyelore nincs MRI keszulek. Adtak idopontot egy sima korhazba es innentol indult a 3,5 het varakozas.

Anyos 160 Eurot fizetett az MRI-re, ebbol a francia OEP visszateritett 60 Eurot, igy veszitettek 100 Eurot, de igy csak 1 napot vartak.
En 120 Eurot fizettem, ebbol a francia OEP 70 Eurot terit majd vissza, azaz buktam 70 Eurot. 3,5 hetet vartam a vizsgalatra, ami 3,5 het mankozast es folyamatos szivast jelentett. 

Szeretnem tudni, hogy miert nem mondtak el korabban, hogy letezik magan MRI vizsgalat is ebben a csudalatos orszagban! Rakerdeztem en, de valasz nem erkezett. Anyossal es sogorommal szeptember 10. ota egy csomoszor talalkoztunk, miert nem mondtak el az o esetuket? Miert? Azt nagy esszel javasoltak, hogy menjek el a hires sportorvoshoz, aki megmentette Alain Prost eletet is, meg II. Janos Pal Papa gyurujet is megcsokolta, de azt nem, hogy hulyegyerekek, hat ne varjatok mar kozel 1 honapot az MRI-re, mikor van privat MRI is a vilagon. Megint a hiszekenysegem aldozata lettem. Engem ilyen konnyu megvezetni, ha azt mondjak ez itt igy mukodik, en siman bekajalom.  

Most azon torom a fejem, hogy erdemes-e masik orvost keresni, vagy varjam ki az oktober 18-at? Erdemes barmennyi penzt kifizetni egy megproccosabb parizsi maganklinikara? Persze ez azon mulik, hogy van-e egyaltalan annyi penzunk. De mennyi? Majd kiderul, csak meg 2 nap. Szeptember 10. ota mondogatom, hogy meg egy het varakozas, meg 3 het varakozas, meg, meg, meg. De tudom, ez smafu, sokkal fajdalmasabb betegsegek is vannak a vilagon, sot halalosak is. Az en terdproblemam lofisz. Ma osszekaptam magam, mert nem lehet ennyit nyafogni, mint amennyit en nyafogok es szepen osszepakoltam a kuplerajt, elmosogattam (mar ketszer is), mosok, teregetek, szoptatok, ujra osszehajtogattam Maja ruhait a szekrenyben, szoval nem hagyom el magam, nem, nem es nem. 

Maja delelott elment az apjaval csavarogni, ok hoztak el a korhazbol az eredmenyt es most ujra elmentek, hazavittek anyosomat. En pedig itthon dekkolok tovabbra is Andrejbandival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése