2011. október 1., szombat

Ez a mai egy jo orvos, mert egy halom foto van rola a rendeloje falan hires sportemberekkel. Peldaul II. Janos Pal papaval (pàpa, nem papa). Eldicsekedtem vele, hogy olyan fotom nekem is van, de nem reagalt ra. 
O legalabb megnezte a tergyem kalacsat, mondta, hogy valoszinuleg a belso szalag tropa, begyulladt (mert dagi), de lehet, hogy a keresztszalagok is bekrepaltak, de ezt csak az az atkozott MRI fogja megmutatni, addig meg varjunk. Fel akart irni gyulladascsokkentot, de a szoptatas miatt azt megsem lehet. Mondta, hogy menjunk csak nyugodtan vissza Dr. Delhauyhoz a maganklinikara, o egy kivalo ortoped sebesz. Az a doki, aki 50 euroert kivagott engem a rendelojebol 2 perc beszelgetes utan. Na jo, kivarom az oktober 6-at (MRI), nincs mas valasztasom. 
Azt mondta, ha fontos sportolo lennek, akkor azonnal mutenenek, hogy ujra gyorsan palyara tudjak lepni, de leven, hogy nem vagyok elsportolo, ezert lehet, hogy mutet nelkul meguszom. Nesze semmi fogd meg jol.
Ez a mai doki azt mondta, hogy nem tudom mit mondott, ertettem, de elfelejtettem, mert inkabb a fotokat nezegettem a falon, gondoltam magamban, hogy majd Adrien odafigyel es elmondja, hogy mirol volt szo. Jo szar a memoriam, illetve azt hiszem kimurdeltem. Adrien meselte, hogy a monacoi Forma 1-en o volt (van?) a hivatalos orvos. O is jart ennel a dokinal, amikor meg rugbyzett. 
(A terdemre eddig kifizettunk egyszer 50 eurot a 2 perces dokinak, aztan 57 eurot a hasznalhatatlan terdrogzitore es ma 40 eurot, ez 42.000 Forint mai arfolyamon szamolva es semennyi elorehaladas nincs, sot a helyzet rosszabb, mint volt. Ja a mankok 25 euroba kerultek).

Beletorodtem, hogy meg 6 napot mankoval kell pocsolnom.

Ma ketszer pofara estem a mankoval. Eloszor a lepcsohazban csuszott meg a "mulabam", de nem estem el. Aztan a parkoloban, ott kicsit elestem, semmi baj nem lett, vegul Parizsban, a konzuli elott zakoztam, akkor mar publikum elott. Rohogtem kinomban, talan az a legegyszerubb megoldas ilyen kinos helyzetekben. Nagy vaganyul at akartam bujni a konzuli epuletet elzaro sorompo alatt, mig Adrien parkolot keresett es hopp, mankostul a jo terdemre es ket kezemre estem, de nem fajt. Osztonosen jol estem, vedtem a rossz terdemet.

Ma voltunk a konzulin Andrejnek magyar anyakonyvi kivonatot intezni. Elorelathatolag december vegen lesz meg. 
Andrejnek mar van francia szemelyi igazolvanya, igy megkaphatja mind a harom keresztnevet otthon is. Erdekes, mert Maja NEM kaphatta meg, pedig mar lobogtattam a francia utlevelet a 8. keruleti okmanyirodaban (az ocsmanyiroda nagyon elcsepelt. megnevezes?). Akkor azt mondtak, hogy ooooh, nem lehet, csak akkor, ha kervenyt nyujtok be, de azzal is eltelik majd 1-2 honap. Az elso anyakonyvi kivonatara 60 napot vartunk, ugy, hogy Maja Magyarorszagon szuletett, igy mar nem volt kedvem ezt 120 napra szaporitani. Elkepesztoen sokaig tartott.

AF (adrifiu) helyes volt, mert leult az internet ele nekem a terdserulesekrol cikkeket olvasni. Bovul a francia szokincsem, mar tudom, hogy mondjak a keresztszalagokat, az oldalszalagokat, a porcot es meg egy csomo mindent, ami a temaval osszefugg. 

AF ma elment Majanak szulinapi ajandekot venni az anyjaval. Ebbol is kimaradtam. A sajat gyerekemnek nem tudok ajandekot venni a szulinapjara. De megdumaltam magammal, hogy en tok jo ajandekot talaltam ki neki, majd realizaljuk, ha mar tudok jarni. A nagy parizsi (melletti) akvariumba akarom elvinni, mert imadja a halakat a konyveiben. Ennek tudataban megnyugodtam.

Mas: tegnapelott Adiren megbolondult, mert nem talalta a bankkartyajat. Felkutatta a maga modjan a lakast. Ugy, hogy mindent osszeturt, de kozben mashova nezett a szemevel. O mindig igy keres. Hol a zoknim, kerdezi es kozben a kezevel jobbra tur, a szemevel pedig balra nez. Katasztrofa! Ma megtalaltam a bankkartyajat. Beesett a kanape uloparnaja es karfaja koze. Keso, mert mar letiltatta kinjaban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése