2011. július 4., hétfő

Megint hetfo

Tegnap ugy beebedeltem, hogy nem tudtam vacsorazni. Pedig csak konnyu nyari kajakat ettunk, hideget, kuszkuszt, ami allitolag, ha hideg, akkor mar tabulettnek (taboulette?) mondjak. Napon szaritott paradicsom volt benne, marha finom volt. Volt meg krumplisalata, zoldbabsalata, hideg, vekonyra szeletelt marhahus, hideg grillcsirke. Komolyan allati finom es nyarias volt minden. Vegul salata (salatalevel, minden francia etkezes kotelezo lezaro kelleke) es a sajtok. Muszaj voltam enni egy nagyon pici keksajtot es briet. Aztan jott a torta, hiszen szulinapi partin voltunk, Trianon volt, marha finom csokitorta. Igy hivjak, hogy Trianon, hat szemtelenseg, de tenyleg orulet finom.

Majara nagyon buszkek voltunk, hogy ilyen szimpatikus, baratkozos gyerekunk van, jot "focizott", mindenkivel szivesen setalt, semennyit nem hisztizett, jot evett, mindenki csodajara jart, hogy meg ilyen jo gyereket, raadasul meg szep is (ezt lehet, hogy csak illendosegbol mondtak, de azert egy csinos es konnyed nyari ruhacskat adtam ra, tenyleg csinos volt)...
Na persze ahogy hazaertunk megkergult :D. Sikitofrasz es kezelhetetlenseg, igy egyben.

Aposom rokonaihoz voltunk hivatalosak. Apos huganak a kislanya lett 20 eves, ha lattatok meg szep lanyt!!!! Az apja arab, a lany finoman arab, szerintem siman megnyerne egy szepsegkialyno valasztast, de ahogy elnezem egy semmitmondo pasassal jar. Remelem legalabb gazdag a pasija! ;)
Ez az egesz csalad nagyon kedves, olyan hagyomanyosak, nem olyan bohokasak, mint a dedi vonala. Ott voltak Polette nagyiek is, o egy klasszikus nagyi, otthonkas. :) Most talalkoztam eloszor egy csomo-csomo unokatestverrel, voltunk vagy 30-an.
Jol ereztem magam. Bar meg mindig nem tudok magasroptu beszelgetesekbe elegyedni, de mar nem vagyok olyan feszult a nyelvi korlatok miatt, mint az elejen voltam. Lehet, hogy 10 ev mulva mar szimpatikus is tudok majd lenni, nemcsak karotnyelt kelet-europai fapina. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése