2011. július 16., szombat

Fontainebleau


Dedi a szalmakalapjaval
Mi tegnap kirandulni voltunk, irtam? Igaz tok kozel, 40 km-re tolunk, fel ora volt csak az ut, de jo volt. Fontainebleau-ban voltunk. Adrien szerint itt a mi kozelunkben semmi, de semmmmmmmi latnivalo nincs, nem erdemes elindulni sem. Na nincs igaza, csak lusta, vagy inkabb arrol van szo, hogy magasrol bagozik az ilyen kirandulasokra, neki csak a sport a fontos. Az sem rossz, csak en lany vagyok es jobban szeretem a kulturkirandulast, mint a 24/24 oras focimeccset.
Na. Jott a dedi is, nana, ki nem maradna egy kis csavargasbol. Felvette a szep nyari ruhajat es a szalmakalapjat. :)

Eloszor is kotelezo volt puffogni, hogy nincs parkolo. A melygarazsra ki volt irva, hogy megtelt, igy tettunk egy kort, kozben Adrien szitkozodott, utal keringeni parkolot keresve, ettol en is ugatos kutya leszek. Vegul kitalaltam, hogy menjunk le a megtelt parkoloba, mert tuti, hogy elmegy valaki egy ilyen nagy parkolobol es igazam is lett, 2 percen belul mar kint is voltunk. Felmentunk a lifttel az utcaszintre es elenk tarult a korhinta.
Magaert beszel a foto
Majat meg is korhintaztattuk, az apja ult fel vele egy lora. Aztan setaltunk es beultunk egy etterembe, jot kajaltunk (szeirntem kicsit dragasat fogtunk ki, de a dedi volt a fizetovengeg, ezert ezt megusztuk). Aztan setaltunk a kastelyparkban, de eleg meleg volt, nem birtam szuflava sokaig, puding vagyok, nagyon lagy puding, raadasul Maja be akart ugorni a hattyuk koze a csonakazo toba, igy inkabb kijottunk ezt a veszelyforrast kikerultuk.
Ja, aranyos volt Maja,mert bekakalt es a kastely elott egy kokorlaton pucoltuk ki, pont pelenkazoasztal magassaga volt (na jo, magasabb). Maja lefekudt es hagyta magat atpelenkazni, tokre tetszett, hogy nem kell kuzdeni vele. Meg ez, hogy oda leheverdett, mint egy kiskutya... nagyon cuki volt.

Vegul beultunk egyet fagyizni, de olyan furcsa, hogy nem kehelyben hoztak ki a fagyit, hanem papirpoharba. Rengeteg mehecske (vagy darazs?) volt, ezert nem ucsorogtunk tul sokat, inkabb hazaindultunk. Persze egy utolso korhintara azert befizettuk Majat.  


Az emlitett atpelenkazas

Hamupipoke lovaskocsija?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése