2011. július 16., szombat

Elindultunk a szobatisztasag utjan

ESEMENY!


Ma Maja belekakalt a bilibe.


De nincs is bilije, mondhatnatok. Nincs is, de a dedi elovett egy jo regit a sufnibol es abba beletalalt. A dedi meglatta, hogy Maja nyulkal a feneke fele es mondja, hogy kakakaka, ezert az apja gyorsan rarakta a bilire es belepottyantott ket nyulbogyot. Buszken meselte az apja az esemenyt, amikor hazaerkeztek.  


De ugyes es szemfules a dedi - mondta a forumtarsam, Pusi. Hat ez az! Hogy a dedinek szolt, hogy kaka keszul, de nekem nem szol, illetve en meg nem vettem a radarjaimmal, hogy nekem szolt volna, gyanitom, hogy ez a mai sokaig nem fog megismetlodni.


De elgondolkoztam. Dr. Ranschburg Jeno irta a Szulok konyve cimu konyveben, hogy 2 eves kor elott nem erdemes probalkozni a szobatisztasaggal, mert a zaroizmok meg nincsenek kapcsoltban az aggyal, vagy valami ilyesmi, de persze nem emlekszem jol, viszont az tuti, hogy azt irta, hogy 2-3 eves kor kozott idealis a szobatisztasag megtortente. Na, Maja meg nincs 2 eves, de tud szandekosan pukizni es azon rohogni utana. Ha tud akarva pukkantani, sot keresre is, akkor mar tudatoan hasznalja a feneket. Nem?

Az anatomiai kifejezesek nem pontosak, lathajatok.

Ez a bejegyze igazabol julius 15-en keszult.

1 megjegyzés:

  1. Mit is mondhatnék? Nálad, vagy nálam, vagy a déninél, tök mind1, de sikerült, és ez gratulációt érdemel!! :-)
    Sok gyerekessel beszéltem erről, és többen mondták, hogy 1,5 évesen már előfordul a próbálkozás, szóval lehet edzeni azokat az izmokat, és fejleszteni ezt a dolgot, főleg, hogy magától tette.

    VálaszTörlés