2011. július 4., hétfő

A franciak Coca Colaval itatjak a gyerekeiket?

Volt a bolcsiben medence parti, a szulok is jelen lehettek. Nana, felugyelni a sajat kolykunket.

Vinni kellett valami eledelt is. Mar egy hete ki volt rakva a papir az eloterbe, ahova a szulo beirhatta a gyereke nevet a sos suti, vagy az edes suti oszlopba. Maja az edes suti oszlopba kerult, mivel en csak csokis muffint tudok sutni, nem vagyok valami nagy asz a konyhaban.

Majanak mazlija volt, mert az elso turnusban furodhetett. Volt egy gyerek, akinek mintha herpesz lett volna a szajan, brrr, na ettol megmenekult Maja.


De vissza a cimhez. Amikor a gyerekek megebedeltek, akkor jottunk mi szulok es ekkor lattam, hogy sok szulo adott Coca Colat inni a csemetejenek. 3 ev alatti gyerekeknek. Nekem ez remesen furcsa, nem eleg, hogy koffeinnel itatjak a kolykot, de rontjak a cukorral a fogukat es meg a sok "Coca Cola titok" osszetevorol nem is tudunk. A gyerekek ebedjeben csak a chips volt kifogasolhato, de azon meg nem rokonyodtem meg annyira. Azt hittem, hogy kozos lesz az ebed, de lattam, hogy valaki kihuzta magat, mert kulon kajat vitt a gyerekenek. Sylvie, a rendorlany kesz kajat vitt Enolanak. Volt, aki csinalt valodi kis bebiszendvicseket, de csak a sajat gyerekenek adott belole. Volt, aki koktel paradicsomot vitt egy kis rizssalataal, szinten csak a sajatjanak. A chipset sem dobtak be a kozosbe, de Maja intezkedett, lerantotta a foldre, jol kiborult a zacsko tartalma :D.

Hozza kell tennem, hogy en nem vagyok egy kovetkezetes szulo, sem hosanya.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése