2014. május 8., csütörtök

R

Elképesztő, de Andrej tisztán ki tudja ejteni az r hangot. Igaz, nem minden szónál. Az is igaz, hogy raccsolva. 

Andrej már egészen szép, a pöttyei halványak, összetöpörödtek. Ma már kimehet az utcára. Maja viszont még förtelmesen néz ki és tegnap volt az első nap, hogy nem volt lázas. A füle... hát arra nincs szó. Szegény már annyira sápadt, hogy őt is ki kell vinnem levegőre, napsütésbe. Nekem csak az agyam szűkült össze nullára. Tököm tele a karanténnal. Azért van jó is, tegnap felfedeztem magamnak a Terápiát, piszok jó sorozat, megnéztem már 6 részt belőle.

4 megjegyzés:

  1. Es Maja jol ki tudja ejteni a magyar r-t?
    Mas: a magyar terapiat nezed, macsaival? Meg kell beszelnunk , ha megnezted vegig!

    VálaszTörlés
  2. Maja szépen ejti (franciául) az r-t, de ő később (beszélni is eleve sokkal később kezdett, mint az öccse). Ő már bőven 4 éves volt, mire kiejtette. Megkérdeztem az óvónőt, hogy ő tanította-e meg, de azt mondta nem. Teljesen egyedül jött rá a technikára mindkettő. Azért kicsit megsértődtem, pörgetem itt nekik a réparetekmogyorót hiába. :D

    Az, igen az. OK, megbeszéljük. :)

    VálaszTörlés
  3. Es magyarul raccsol?
    Jaj, varom h megbeszeljuk!

    VálaszTörlés
  4. Igen, magyarul is raccsolják az r-t. :/

    Már csak 11-13 rész van hátra (nem emlékszem pontosan), de két gyerekkel és egy sportot szerető pasassal :/ csak éjjel jutok hozzá.

    VálaszTörlés