2014. május 21., szerda

Első sorban ültünk, de minek.

Majáék ovis csoportja táncolt a plázson. Marha nagy mázlink volt, mert sütött a nap (este 8 órakor is). Tegnap is volt egy előadás, más ovikkal, de kezdés előtt 20 perccel leszakadt az ég és el sem állt másnap reggelig. Dörgött, villámlott, zuhogott, mint amit dézsából öntenek, elmaradt az előadás. 

Emlékszem, tavaly is volt "Danse sur la sable", azaz tánc a plázson, de akkor nem szerepelt senki Maja ovijából. Idén viszont már két csoport is. 

Leadtam Maját az óvónőnek és gyorsan beültünk az első sorba, hogy jól lássunk. Igen ám, de el voltunk választva egy sárga szalaggal a gyerekektől. A gyerekek és a nézők között is volt egy jó 10 méteres üres rész. Amikor Majáék következtek, egy apuka besurrant a tilosba, feltérdelt, onnantól kezdve én csak a hátát láttam. Hiába kérték a nézőközönséget, hogy üljenek le a fenekükre, hogy a még hátrébb lévők is lássanak valamit az előadásból, apuka fittyet hányt mindenkire. Majd holnap megkérdezem tőle, hogy felvette-e az előadást videóra, vagy csak a kislányát fotózta le. 

Gondolkoztam én, hogy felállok és besurranok oldalra, de nem volt túl hosszú az előadás. 

Apuka háta.
Maja rózsaszín pólóban.

Maja háta.

Vége az előadásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése