2014. május 4., vasárnap

Nálunk a stafétabot

Mindkettő bárányhimlős. Elugrottunk az ügyeletre, miután hazaértünk, mert a skarlátnál és a kéz-láb-száj himlőnél is biztosra mentem, hogy bárány, aztán mégsem az volt. Most az. Tök érdekes, hogy ennyire egyszerre kapták el. 

Pár napja láttam Andrejen két pöttyöt, aztán tegnap már négyet. Ma az autóban, hazafelé apóstól, láttam az arcán sok pöttyöt, na mondom magamban, pók, bolha, rüh, matracatka... Hazaértünk és megnéztem a testét, mindenhol pettyek. 

Majának összesen 3-4 pöttye van, ezek közül 2 csúnya. 

Alvás, kemény nap volt a mai. Éjjel fél 2-kor ébresztett Maja, lázas volt. Éjjel 5-kor Andrej, ő is lázas volt. Reggel kivakszoltam a szobát, ahol aludtunk és csillogósra takarítottam az autót is, mert a zsetonos autómosókban a porszívók csak suttogva szívnak, nem sok értelmük van. Aztán máris dél lett, ebédeltetés, indulás haza. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése