2011. augusztus 26., péntek

Leesett a koldokcsonk

Andrej ma kereken ket hetes es ma este esett le a koldokcsonkja. Majanak 13 napos koraban esett le. 

Huuu, nagyon kemeny melo ket gyerekkel az Az elet cimu balhe.

Jelenetek:

Adrien kerdezi, hogy lattam-e a charlotte suti kelleket, a kis muanyag edeny tetejet. Lattam, az asztalon volt. Kiment, kereste, nem talalta, visszajott. Kimentem, ra sem neztem az asztalra, de megtalaltam. Allandoan ez van, soha nem talal semmit, tolem kerdezi, hogy hol van a kulcsa, penztarcaja, cipoje stb-je, en, ha a helyukre rakom, akkor elmondom, hogy a helyukon van, de meg ugy sem talalja meg. Most eppen tamad, mert legjobb vedekezes a tamadas. Tamad, hogy undok vagyok. 

Majaval ugy banik Adrien, mint egy kutyaval. Szo szerint idomitja, grabancanal megfogja, ha eppen nevelni akarja.
Maja nagyon jo gyerek volt, mig be nem vonultam a korhazba, de sajnos megvaltozott. Rossz iranyba. Eleg kezelhetetlen, hisztis. Ezt en teljesen a korhazi tartozkodasom rovasara irom, de az is igaz, hogy amiota itthon vagyok latom, az apja is megvaltozott, sokkal, de sokkal kemenyebben banik Majaval es ez nekem egyaltalan nem szimpatikus.
Ha Majat elkapja az agymacska, elkezd csapkodni, az apjanak ez nem tetszik, hat megfogja erosen a gyerek karjat, melyen a szemebe nez es magyarazza neki, hogy tilos. Erdekes, az en kezemre meg nem csapott Maja.

Tegnap reggel, amikor Adrien felebredt es meg csukva volt a szeme megkerdezte, hogy hany ora van. 9 ora, mondtam. Rogton morogni kezdett, hogy az egesz nap el van rontva (lanykori neven: el van baszva), igy mar nem erdemes elindulni Parizsba a konzulira Andrejnek magyar anyakonyvi kivonatot intezni. Ahhoz kepest, hogy 2 honapja 11-kor indultunk el... 
Allitolag direkt szolt, hogy 7-kor ebresszem fel. Nem emlekszem, hogy szolt volna. Egyebkent is, van sajat mobiltelefonja amin van ebresztoora funkcio. 
Egesz nap balheztunk, mar nem tudom miken, de azert beszolt, hogy 4 honapon keresztul nem voltam kepes atolvasni a konzuli papirjait es nem inteztem magamnak valast igazolo papirt. Nem inteztem, mert massal votlam elfoglalva. Nem magyarazom a bizonyitvanyom. 

Eleg tuskes vagyok, ez teny. Ma egesz nap fajt a fejem, teljesen impotensse tett. Nagyon ritkan szokott fajni a fejem, de ugy latom, hogy eso es hideg eseten faj. 
Ma lelepett delutan kettokor es este hetkor jott haza, hat kenyelmes elete van. Teniszezni ment. 

Bosszut tervelek, de megsem, mert a sajat gyerekeimmel nem akarok kitolni. 

1 megjegyzés:

  1. Adrikám, gratulákok a köldökcsonkhoz, végre nincs, igaz? Elég utálatos dolog takarítani, olyan szadis...
    Sajnálom az Adriennel való harcot, ez most mindannyiótoknak nehéz időszak, és még lesz is egy pár hónapig. Természetesen Te mint anyaállat, mindent ki fogsz bírni, és Adrien pedig jóval előbb kiborul majd...viszont valóban ez, hogy Maján tölti ki a feszkóját, nem fog segíteni...jó lenne ha ezt felismerné...mert csak még jobban bevadítja vele Maját...hisz még csak egy kislány, csak azt érzi, hogy hirtelen van ott vki, aki most kicsit még nála is fontosabb, és ez így jön ki rajta...tarts ki...pusz

    VálaszTörlés