2011. augusztus 5., péntek

Csaszar kontra huvelyi szules

A forumomon vita indult, hogy mi a jobb, huvelyi uton szulni, vagy csaszarmetszessel.

A legjobb hozzaszolas vagatlanul, Kyratol:

"Julcsi, arra még mindig nincs válasz miért is gáz ha valaki azért császároztat mert fél a fájdalomtól. Az evolúció, hát az meg folyamatosan zajlik, még szerencse, én nem szeretnék megállni a fejlődésben :) Szerinted azzal mennyire avatkoztunk be az evolúcióba és a nagy természetességbe h feltaláltuk a lombikot???? De most komolyan, az állatvilágban akinek nem lehet gyereke az kihal, ezzel szemben az ember túllépett a természetes szelekción. Na pl ez szerintem 100x aggasztóbb lehet annál mint h hol jön ki a gyerek. Ezért szerintem ilyen irányba nincs értelme elmenni, ez a világ rég nem a természetességről szól.
Az meg h nem betegség a terhesség, hát sakk-matt mert nincs még 1 ilyen dolog a világon ami bár nem betegség de orvos nélkül simán belehalhatsz. Lehet valakinek csudapinája (ez valami fórumon volt :DD) és tágulhat ezerrel ha mondjuk a gyerek a nyaka köré tekerte a köldökzsinórt és az mindig visszarántja.. ott maradnak mindketten. Szóval nekem ez az evolúció, meg ez a természetes nem válasz arra, h miért is ne dönthetne valaki úgy h 10 centivel feljebb veteti ki a gyereket. Az orvostudomány errefelé fejlődik, na meg a világ is ezt be kell látni. Aki kicsit olvasottabb a témában az hallott az indiai szülőcentrumokról ahol kihordják a gyerekedet, ez már a következő szint, hisz sokan már terhesek se akarnak lenni. De nem is kell ilyen messzire menni ehhez, ott van Sarah Jessica Parker aki béranyával hordatta ki az ikreit. Vagy Nicole Kidman. Ettől függetlenül szerintem épp elég nő marad aki hüvelyen át szeretne szülni, én ettől nem félek, de azt nem értem h az miért gond ha valaki nem áll be a sorba. Én nem vagyok ám természetes szülés ellenes, sőt, aki azt szeretné annak hajrá. Vajon fordítva ez miért nincs így? A császárosoknak egyből magyarázkodni kell, miért is műtötték őket. Hisz erre indok kell, miért nem szenvedett meg tisztességesen azért a gyerekért?! És ha azt mondanám h aki hüvelyen át szül az veszélyezteti a babáját, hát mekkora lenne itt a felháborodás?? :) Nyugi, nem mondom :DD Pedig én azért császároztatnék h a babát (nagyobb) biztonságban tudjam, hisz hány oxigénhiányos császáros gyerekről hallottunk? Max annyi lehet akit csesztek időben műteni.
Parttalan ám ez a vita de jó kis gondolatokat gerjeszt (bennem) :)".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése