2011. augusztus 1., hétfő

Egy akarmilyen hetvege

Tegnap sikerult a misszio: visszavittem Noeminak (vagy nek?) Versaillesbe az utazoagyat (babautazoagy, csak nem tudom, hogy egybe kell-e irni ezt a szot, vagy sem; hulyulok, na, amit eddig tudtam a magyar helyesirasrol, azt ma mar egyaltalan nem biztos, hogy tudom es ez a laptop sem segit, lehet, hogy lassan az ekezeteket is elfelejtem, grrr). Jot csacsorasztunk Noemivel, szeretek vele lenni, mert foldim. Nem teljesen, de legalabb magyarok vagyunk mindketten.
A dedi is velem jott, mert mar nem fert a cipojebe a kivancsisagtol. Annyira tipikus idos asszony (mondhatnam, hogy oregasszony, de oly tiszteletlennek tunik...), hogy megbuggyan a kivancsisagtol. Sokat meseltunk nekik Noemiekrol, hogy milyen szepen elnek, negy gyerekkel, jo munkaval, szep hazban, hogy a dedi ugy szervezte az eletet, hogy megnezhesse ezt a csodat. Addig nyuzsgott, mig azt vettuk eszre, hogy mindenki olyan ritmusra tancol, ahogy o uti a dobot. Azt mondta, mi lenne, ha hazavinnenk Pablot Meudonba es utana elmennenk Versaillesbe, hiszen az onnan mar csak egy kopes, vegul megnezhetnenk a teheneket a Ferm de Viltainben. Igen am, de Maja apjanak nem volt kedve csavarogni, csak fintorgott, puffogott, hisztizett, hogy fekete jelzest kaptak az autopalyak, nem is erdemes autoba ulni, mert garantaltan orakat fogunk ulni a dugoban. Ezen en jol megsertodtem, durcaztam, de fogtam magam es elmentem egyedul. Szerencse is, mert Maja ismet belazasodott. Pentek ota rapszodikusan belazasodik, hol 4 orankent, hol 12 orankent.
Elvittuk Pablot haza az anyjahoz, ott meg dumaltunk egy kicsit.

Kozjatek: Pablo 14 eves, a dedi utolso unokaja. Pablo Pascal fia. Pascal dedi utolso fia, anyosom es Pati testvere. Pati ertelemszeruen anyosom es Pascal testvere, a dedi elsoszulottje. Ragozzam meg?

Folytatas: Pablo anyukajanak a lakasa nagyon szep, izlesesen berendezett kis kucko. Noies. Divatos stickerek vannak a falon, tisztasag es rend honol mindenhol.
Anyukaja lefikazta Pati ajandekat, amit annak idejen Pablo szuletese alkalmabol vett. Egy cumilancot. Amire a cumit kell akasztani, hogy a baba el ne veszitse. Nekem nem lett volna pofam fikazni.
Pablo anyukaja kifigurazta anyosomat is, mert a facebookra felrakta a falra, hogy szerelmes. Nem igaz, hogy igy rakta fel anyosom a hirt. Szoval volt benne ferdites.

Vegul elmentunk Noemihez, meg GPS-el is kepes vagyok eltevedni, katasztrofa vagyok. :)
Megkinalt nagyon finom kaveval. Szeretem a Nespresso koffeinmentes kavejat. Legutobb is, pont egy hete Versaillesben ittam az utolso koffmentes kavemat, a kastely egyik kavezojaban, ott is allati finom volt a kave.
Noeminak tetszett a dedi, hogy en szabadkoztam, hogy nem akarunk zavarni, nem akarjuk feltartani a haziakat, de a dedi mar bent is volt a kertben. :)
Noemi ram dumalta a mozes kosarat, ami igazabol jol jon, mert a dedinel Maja is sokaig mozes kosarban volt picikent, mert nem lett volna ot hova fektetni. Noemitol megvasaroltam kemeny 10 Euroert egy pihenoszeket. O mondott ra ennyit, nem fogadott el tobb penzt. Eleg sok szepet kaptam tole, nem is tudom, meg lehet-e ezt halalni valamivel? Csokis muffin jo lesz? Mert en csak azt tudok...

A fekete jelzes ellenere 20 perc alatt hazaertunk, ugy, hogy en nem vezetek gyorsan, sot, kimondottan csiga vagyok. Biztos, ami biztos. Vagy lassan, de biztosan.
A dedit meg elvittem a pekhez, mert delben felzabaltuk az osszes kenyeret. Ez aztan az informacio, mi?

Ma vasarnap van, semmi extra nem tortent. A dedinel ebedeltunk, en csak foliaban sult krumplit, mert a hust egyre jobban nem kivanom, a vegen vegetarianus leszek, ha igy haladok. Aztan hazajottunk aludni Majaval. Adrien elment teniszezni, pont jol idozitett. Szerintem rendes, hogy akkor probal teniszezni menni, amikor nincs ra szukseg.
Keso delutan pedig elmentunk a Culturaba. Ez egy jo nagy konyvesbolt, ahol vannak kreativ cuccok is (festeshez minden, allvany, vaszon, ecset, festek, decoupagehoz minden, mozaikozashoz minden stb., jatekok, dvd-k, tollak, naptarak, de vannak konyvek is, ha mar konyvesbolt :D). A mult heten en nezelodtem, mert venni akartam Patinak ajandekot a szulinapjara, mivel tavaly nem vettunk, pedig tok nagy bulit rendezett. 1 even keresztul egett a pofam, hogy nem adtunk neki ajandekot. :S Most potoltam. Adrien meg pattogott, hogy o nem tudott nezelodni, mert Majara kellett vigyaznia. :) Ma en vigyaztam Majara, o pedig nezelodott es azt hiszem vett nekem valamit ajandekba, de nem tudom mit, mert olyan rossz a szemem, hgoy nem lattam (igaz, rapakolt valami egyebet is a csomagra).

Ennyit a hetvegerol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése