2013. január 19., szombat

Agymosas


Buxi es Kyra forumtarsam, valamint Zsuzsi baratnom, aki egyben doktor is ajanlotta a A Titok cimu konyvet, hogy forgatgassam, izlelgessem, mert a 2012-es ev elegge meggyotort, kicsit beborultak a gondolataim, a konyv segitene pozitiv iranyba billentenie (a gondolatokat... nem tudok mar ertelmesen fogalmazni, oda a nyelvtantudasom). Ezen ne muljon a jovo, megvettem magamnak. 


Olvasom a konyvet es mar ertem mirol beszelt annyit Buxi. Tenyleg ugy tunhetett ( meg par hete is), hogy mindig borusak voltak a gondolataim. Ertem mar mirol szonokolt. A lenyeg, hogy a gondolatainkak teremto ereje van. Hm, ezt mondogatta annak idejen Moni baratnom is, akivel 2008. elott bulizni jartunk. Oh, azok a felhotlen idok... 

Az igaz, hogy en mar akkor is annyit gondoltam a "gyereketakarok, gyereketakarok gondolatra",, hogy egyszer csak lettek. 


Felettebb erdekes, hogy az egyik tudos (soha nem hallott amerikai jolfesult ficsur) azt mondja a konyvben, hogy fantasztikus, hogy az ember megteheti, hogy megsusse az ebedet valaki szamara, de azt is, hogy azt a valakit susse meg. Betojok az ilyen dumaktol. :D Mire jo ilyet leirni? Vagy en vagyok teljesen hulye es nem ertem az "aforizmat".


Kisse agymosas az egesz konyv, de teny, hogy leir benne igazsagokat. Nem tudom eldonteni, hogy rohogjek es tegyem felre, vagy olvassam tovabb. Olvasom tovabb. Ugy erzem, mintha Amway eloadason lennek, de olvasom tovabb, mert ez a sok "gondolkozzpozitivan" mantrazas tenyleg jot tesz. 

(Azert nem vagyok benne biztos, hogy nem egy nagy atvagas kozel 3000 Forintot kivagni az ablakon egy ilyen konyvre, ami 100 oldalon keresztul szakadatlanul ismetelgeti onmagat, semmi cifrazas nincs benne, csak az, hogy ha pozitiv gondolataid vannak, akkor azok vonzak a tobbi pozitiv gondolatot, amik kesobb meg is valosulnak, ugyanugy, ahogy a negativ gondolatok is megvalosulnak, tehat legyek resen, hesegessem el az ordogot magam mellol es ez megy az egesz konyvben, szep, antikolt hatasu csuszos papiron, rajta kozepkori pecsetimitaciok, hatul sok tudos (de kik ezek???) fotoival. Tiszta Amerika. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése