2013. január 3., csütörtök

A 3.

Kiolvastam Niccolo Ammanititol az Io e te (azaz En es te) cimu konyvet is. Nem tudom meghatarozni, hogy melyik tetszett a legjobban a harom konyve kozul, amit befaltam. Sot, nem is harom, hanem mar a negyedik. Karacsonyra vettem harom Ammaniti konyvet anyukamnak es Adinak, gondoltam, mig itthon vagyunk, gyorsan elolvasom. Aztan rajottem, hogy a Ti prendo e ti porto via (Magammal viszlek) mar olvastam, amikor Majat vartam es 3,5 honapot a korhazban dekkoltam. Furcsa volt, mert ahogy olvastam, tudtam, hogy mi kovetkezik. Eleg nehezen adtam fel, gondoltam ekkora nagy asz vagyok, hogy en tudom mi fog kovetkezni, holott egyszeruen mar kiolvastam egyszer. Lilaliba vagyok. 

Az En es te c. konyvrol nem kevesebb, mint Bernardo Bertolucci forgatott filmet. Nagy nevek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése