2014. június 4., szerda

Első előadás

Kemény meló a balerináé. Összefoglalónak ennyit. :)

19,15-re mentünk a tett helyszínére, átvettem 5 kislányt, ők Maja csoporttársai az oviban. Én ma maradtam a kulisszák mögött, személyzetnek, felterelni és leterelni a színpadra, színpadról a kislányokat, enni-inni adni nekik, pisilni vinni, kivenni a sminkkészletet a kezükből, mert állandóan újra akarták magukat rúzsozni és púderezni :D, elfoglalni őket, míg a nagyok táncoltak. 8 órakor kezdődött az előadás és 10 óra után kecmeregtünk haza (a színház 3 perc gyalogútra van tőlünk). 

Kétszer léptek színpadra, mindkétszer tébláboltak, fogalmuk sem volt merre induljanak, mit csináljanak, a kulisszák mögött röhögtünk kínunkban, de mit ad Isten, mit nem? Óriási tapsvihart kaptak. Cukik voltak, ez tény. 

Én nem térek magamhoz, hogy Marie-Laure mennyire fergeteges műsort állított össze. Már az is óriási számomra, hogy egymaga betanított legalább 100 balettpatkányt (de volt kortárs tánc is) és mindent sikerült tökéletesen egyedül összehangolnia. Az nagyon cuki volt, amikor ő táncolt az egyetlen fiúval, aki most 7 éves. A fiúcska hihetetlen figura. Louise testvére (Louise Maja csoporttársa). Amikor Louise sírt egy sort, mert mégsem volt kedve fellépni, akkor a kis Tom odajött és megszeretgette, ölelgette, puszilgatta, nyugtatgatta, biztatta. Egyébként is sokszor jött lecsekkolni a húgát, hogy hol van, minden rendben van-e vele.  Én még ilyen testvérszeretet nem láttam, tényleg egyedülálló volt. Tom egy nyurga kisfiú, hihetetlen mozgáskultúrával. Imád táncolni és ez látszik is rajta. 


Fotózásból karót érdemlek, de ez azért szerintem jó lett, kár, hogy homályos. 

Ruha hátulról, nagylányok háttérben.

Maja viszi a sort.


A valódi princessz is óriási, hatalmas, gigantikus tapsot kapott.

Középen, majdnem Vuk-pozícióban ül.

Fellépés előtt Lola-anyu berakta nekik a Jégvarázst.



2 megjegyzés: