2014. január 8., szerda

2014-től kötelező lesz az óvoda három éves kortól: a lavina

Ilyen rejtett rasszista volt a fórumtársam.

"szóval jah...beadok az oviba egy kiváló értelmi képességű, jól nevelt gyereket, és kihozok egy idióta, neveletlen tahófalvit, de nem gond, lényeg, hogy szegény cigány purdé beilleszkedhessen...azon a pénzen amit én fizetek."

Foglalkozása szerint védőnő, fiatal, gyerekét otthon nevelő anya (nem kamuzok!). Már múltidő, mert kiléptem a fórumról. Nem kívánok ilyen társasághoz tartozni. A beszélgetés végén, ami folytatódott akkor is, amikor én már rég kiléptem és töröltem magam onnan, a "jóérzésű" nyomott egy delete gombot az egész beszélgetésre. Naná, felvállalhatatlan mindaz, amit leírt (leírt!), gondolom rájött, hogy ezzel meg- és leégette magát. Igen ám, de kiderült, hogy egy sokadik fórumtársnak, aki csak este látta a napi termést, estig nyitva maradt a laptopja és bemásolta az egész beszélgetést egy új fórumra. Védőnő erre nem számított. (Nekem kifûstölt az agyam, amikor olvastam a világnézetét, nagyon gyorsan leléptem, nem másolgattam.)

Rejtett rasszista, mert csak tegnap bújt ki a szög a zsákból, igaz eddig is el-elejtett fikázásokat cigányokról, arabokról. Persze, amikor az orrára pirítottak, szabadkozott. 

Nem akarom bő lére ereszteni, pedig cifrákat mondott, jól ki lehetne elemezni, amiket mondott, de már ez is sok ezen a felületen.

7 megjegyzés:

  1. ATYAVILÁG. :(( Ez egy otthoni, magyar fórum, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Nem! Ez a Franciaorszagban elő magyar anyukák Facebookos fóruma. Az egyik. Franyukák címen fut, de már kilépett a csaj, informátoraim tájékoztattak.

    (Igazából hosszan is leírtam, de vívódom, nem gyerekes-e kipletykálni...)

    VálaszTörlés
  3. Nahát. Pedig pont azt akartam kérdezni, hogy szerinted is Fro-ban kevesebbszer hallani ilyen rasszista szöveget. Nem a rasszizmusról magáról beszélek, az gondolom mindenhol ugyanolyan, de hogy az emberek nem engednek meg maguknak ilyen nyílt gyűlülködélést. Mondom ezt úgy, h tudom, hogy ez a Dieudonné-ögy van éppen terítéken...

    VálaszTörlés
  4. Ja, és a csaj Fro-ban védono?

    VálaszTörlés
  5. Mo-on védőnő. De most gyereket nevel (gyed).

    Nem, én pici fröcsögést sem hallottam még Fr.o-ban.

    VálaszTörlés
  6. Hát fura dolgok történnek abban a csoportban, ez biztos. A rasszizmust alapból elítélem, de erről már írtam neked...

    VálaszTörlés
  7. Adri..ahogy ezt mar beszeltuk. A feszultsegforrastol szabadulni kell, mert csak no benned a feszko. Nekem ez bevalt, magyarazkodni sem kell, csak kilepni. Ha fontos "vagy" annak vagy azoknak akiket otthagysz, akkor ugysem hagyjak, ugyis mennek utanad, ha meg nem, akkor a fejed tetejere allhatsz akkor is a sajat velemenyuket fogjak hangoztatni, es te leszel a kakukktojas. A legegyszerubb és legegyertelmubb tenyt ugysem merek kimondani, sem magukban sem hangosan. Lehet hogy a masiknak van igaza? lehet hogy van benne valami? lehet hogy tul gyorsan es elhamarkodottan iteltem/velemenyzetem/ szoltam hozza? Szoval egy percig ne legyen rossz erzesed emaitt, de amiatt sem, hogy ok "ilyenek". ez az o bajuk nem a tied! Ha neked ellenteted van veluk, valoszinuleg masnak is. :D

    VálaszTörlés