2013. december 21., szombat

Bénévole

Elszegôdtem önkéntesnek. Az ovi nagycsoportjának gyûjtöttünk pénzt a jövô évi kirándulásukhoz. 
Rengeteg üzletben önkéntesek csomagolják be a vásárlók karácsonyi szerzeményeit, amit tetszôleges összeggel honorálhatnak (általában 1 Euro). Mi a Casa nevû csinos kis giccsparádéban voltunk. Az asztalra kifüggesztették a gyerekek által rajzolt plakátot a kirándulás célpontjáról, a csoportfotót és kihelyeztek egy perselyt, ez a vendégcsalogató.
Furcsa, hogy rengeteg ember nem kéri a csomagolást. 10-bôl 1, ha kéri. Magamban puffogtam, itt ez a remek lehetôség, degeszre vásárolják magukat csetreszbôl és inkább otthon csomagolnak, mint az ovinak adjanak egy Eurót. 
A kasszáslánytól megkérdeztem, hogy miért nem ajánlják a vásárlóknak a csomagolást fizetés után, válaszul azt kaptam, mert nem szokták. Slussz. Empatikus. 

A játékboltban, ahol beszereztem a beszereznivalót, a kambodzsai gyerekeknek gyûjtöttek. A megamarketben pedig egy másik iskola sítáborához. Természetesen most lettem ilyen figyelmes a karácsonyi csomagolókra, lehet hogy nem kellene a többiek orrára pirítanom, akikrôl fentebb írtam? 

Jó volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése