2013. november 3., vasárnap

Minden aldott nap

Menjetek a Puskin moziba novemberben, ha mar en nem mehetek. Olasz filmnapok lesznek, a Mittelcinemafest. Egeszen pontosan november 5-tol egeszen 14-ig.
En minden evben mentem es mind a tiz filmet megneztem Wildi baratnommel, mig meg nem szulettek a dedek es el nem koltoztem Kutyapestrol.
Allatira hianyzik ez az eves program, zokog a szivem, ezert gondoltam egyet es ejszaka (mikor maskor?) megneztem az egyik filmet, ami az idei listan szerepel. A Tutti i santi giorni-t Paolo Virzitol. En pont az ilyen olasz filmeket szeretem. Telitalalat. Egy lelket megrikato hetkoznapi tortenet. Lehet, hogy tulzok. Lehet, hogy limonade a film, csak en bekajaltam, hogy drama? Nem tudom. (Nem drama, megneztem.)
A mellekszereplok is tokeleteset alakitanak. A ket nogyogyasz oriasi, a szomszedok igazi romai faragatlan tuskok (termeszetesen nem minden romai az, mielott kapnek a fejemre), a lany szulei igazi cataniaiak.
Ami meg nagyon erdekes, hogy bar tudni, Romaban jatszodik a tortenet, megsem tarnak elenk egyetlen egy giccses kepeslapot sem. 
Ami nagyon vicces volt, hogy a fiatal par a Pápa nogyogyaszahoz jart kezelesre. Na, de igy leloni egy poent... Tobbet nem is meselek rola, van meg min rohogni es sirni a filmben.

Johet a kovetkezo film a listarol. Mindig kituno filmeket valasztanak.

2 megjegyzés: