2012. június 27., szerda

Megtort a jeg

Megyek Madonna koncertre julius 14-en. A sztyuvi blogjan olvastam, hogy ismet elindult egy turne, hat most mar igazan nem hagyhatom ki. Pont korhazban fekudtem, Majaval a hasamban, amikor Magyarorszagon koncertezett Madonna, nem volt merszem elkereckedni a doktoroktol. Persze azt is belattam, hogy utolso honapos terhesen nem biztos, hogy jot tesz egy ilyen megakoncert a kis magzatnak. Igy tortent, hogy nem mentem el a koncertre. Testverem volt es csomo-csomo ismerosom is, mind azt mondtak, hogy fergeteges.
Ma meseltem a szuleimnek, hogy vettem koncertjegyet es anyukam meselte, hogy o is olvasta, hogy oriasi esemeny, olvasta a sztyuvi blogjan. :) 

Sajnos lassan befejezodik a kuldetesem, julius 9-ig dolgozom. Utana vege. Elore sajnalom, mert nagyon megszerettem ezt az eletformat es a gyerekeket. Hianyozni fognak, nagyon, nagyon.

Ma voltunk Matild tancorajanak evzarojan, pik-nikeztunk a tancteremben. Noemi keszitett be Coca Colat, chipset, sutiket. A tobbi anyuka hazi sutivel keszult. Mondanom sem kell, a Coca Cola 3 percen belul elfogyott, a chips 5 percen belul. A hazi sutik meg 11-kor is ott alltak erintetlenul. Pedig rengetegen voltunk, a kis tancnovendekek, a szulok, vagy "ass.mat-ok" (gyerekfelugyelok), a testverek. 

Adrien ma utazott el Genfbe, dolgozni. Remelem, ezzel megtort a pechsorozatunk es elindulunk a lejton felfele (szoficam). Sajnos csak 3 hetes szerzodessel indul, de ez is tobb, mint a nulla, ami egyenes ut volt a depressziohoz, a feszultseghez, a frusztraciohoz. Ma mar jo is volt a kedve.

Julius 15-en elutazunk aposhoz, meghatarozatlan idore. Majat mar beiratta ket ovodaba is. Azert kettobe, mert a varosban, ahol el, ott az allami oviban szeptemberben az kiscsoport 30 fovel indul, ami nagyon sok. Eppen sztrajkolnak, hogy indulhasson 2 csoport. Azert aposom beiratta Majat a Szent Jozsef maganoviba is, biztos, ami biztos, legyen mibol valogatni. Azt meseltek, hogy 24 Euro / honap a maganovi, hat az igazan nem sok penz. Meglatjuk, mi lesz ebbol.
En sokaig nem tudtam eldonteni, hogy mit szeretnek. Egyszeruen keptelen voltam egyertelmuen azt mondani, hogy Magyarorszagon akarom kihuzni ezt a par honapot apjuk nelkul, vagy ellentetes esetben Franciaorszagban. De aposom lepett egyet, a biztonsag kedveert beiratta Majat oviba es onnantol fogva konnyedebbe valt minden, elfogadtam, hogy maradunk es kesz. 
Aposnal jo lenni, hiaba, hogy videken el, sokkal jobban erzem magam nala, mint a parizsi agglomeracioban, ahol eleg folyamatosan dolgoznom kellett azon, hogy ne gubozzak be, ne legyek nyomi. :) 
Jo, hogy itt a nyar, aposnal lehet majd menni strandra, valodi topartra, van folyo, van uszoda, van valodi ostermelos hamisitatlan francia piac. Remelem talalok magamnak egy kis munkat, belejottem a dolgozasba. Igaz, hogy videken nem zsibog a munkapiac, de azert remelek. 


1 megjegyzés:

  1. Pár hónap alatt ez lesz a harmadik "új" életetek..nem kis teljesítmény, de sztem ez lesz a befutó, és apósra minden szempontból számíthattok, ami nagyon fontos...állati jó fej volt ezzel a bölcsi beíratással, ezzel kimutatta, hogy igazán szeretné, hogy odacuccoljatok, és komolyan gondolja ezt az egészet. Erre most nagy szükséged volt azt hiszem...:-)

    VálaszTörlés