2013. október 31., csütörtök

Mert mi franciak...

Eppen feltortem egy szem tojast, kinyertem a sargajat egy talba, elinditottam a dzipat*, ontottem hozza ket csepp olajat, aztan meg ket cseppet, amikor apjuk kozolte, hogy ez igy nem jo, igy nem fog sikerulni. Es allt folottem. Es nezett. Mar-mar ki akarta venni a kezembol a kormanyt. Szerintem drukkolt is, hogy ne sikeruljon a majonez**. Amikor mar szep lett, megint razenditett, ez igy nem jo, mert mi, franciak, mustart is rakunk bele.
Tehat osszesitek, semmi ertelme futni jarni*** es a majonezt is jobban csinaljak a franciak.
A franciak... Emlekszem, o egyszer allt neki majonezt csinalni, de ugy erzem orokre elment a kedve.  Elfogyasztott legalabb hat tojast. Nem kamuzok! Hat tojas, ha nem tobb es egy csomo olaj landolt a kukaban, mert tul gyorsan ontotte az olajat. Nem sikerult. De amikor en alltam neki, akkor negy masodperc alatt lepancserozott.

A vegen megette a majonezt. Ami elsore sikerult. ;)****

* kezi turmix csaladi megnevezese
** amibe utolag raktam mustart, borsot, fott tojast es avocadot.
*** a tisztesseg kedveert pontositok. Egy oracskat futni nincs ertelme szerinte, minimum ketto kell.
**** divatos akarok lenni, en is rakok egy csomo magyarazocsillagot ehhez a ritka fontos bejegyzeshez. Ha mar masban nem tudok trendi lenni.

6 megjegyzés:

  1. OOOOO....hat tudod nalunk franciaknal van a huto, azt a jobb kezemmel kinyitom, majd ugyanezzel a kezemmel kiveszem a majonezes tubust, majd becsukom a hutot :) Te egy sztar vagy, a ferjed meg egy francia sztar :)

    VálaszTörlés
  2. Nalunk elofordul, hogy kifogy a tubus. Olyankor csinald magad, ha Isten nem segit. Persze csak akkor, ha van tojas es olaj. Ha nincs, szarban a haza. :)

    VálaszTörlés
  3. Es akkor elokerul a ketcsop! :)

    VálaszTörlés
  4. Es lesz belole finom kecsapos avocados tojasos, ja, az nincs, mustaros salata. :)

    VálaszTörlés
  5. :D hát ez mekkora!!!! hát férfiak.....

    VálaszTörlés
  6. :D Minek eszik, ugyis ehes lesz a draga! Nem mondtad neki? :D

    VálaszTörlés