2013. október 5., szombat

Most skarlat

Andrej skarlatos.

Az ugyeletre vittuk el. Szombat van. A dokinak fel kellett utnie az oriasi orvosi lexikont, hogy lecsekkolja, valoban skarlatrol van-e szo. Ennyire ritkan elofordulo betegseg lenne?
Azt mondta es azt irta az egeszsegugyi kiskonyvbe, hogy valoszinuleg skarlat. Valoszinuleg.  Mondom en, ritka betegseg lehet.
Ujbol antibiotikumot kell szednie Andrejnek. Egy hete hagyta abba. Ha az ugyeleten kotunk ki, garantalt az antibiotikum.

A doki szulei nyolc even at Magyarorszagon eltek. Lemaffiozozta a magyar orvosokat. Nem tudtam megvedeni a munder becsuletet, mert Adrien vitte orvoshoz Andrejt.

5 megjegyzés:

  1. Jaj, sajnálom! Jobbulást, ti pedig ne kapjátok el!

    Azért van benne valami, h maffiózók... különben miért kérnének (vagy fogadnának el) 100 ezer ft-ot egy műtétért? (családban megtörtént eset)

    VálaszTörlés
  2. Jo, de ez azert van, mert vicces a fizetesuk alapjaratln.

    VálaszTörlés
  3. Haaat, szerintem a korrupciora nincs jogos magyarazat. A tanaroknak is alacsony a fizujuk. Meg akkor az egesz orszagos mutyizast is el kellene nezni, mondvan, h senkinek nem megy jol?!

    VálaszTörlés
  4. Jogos!
    En a legjobban a feketenmunkan vagyok kiakadva, a nem adozason.

    VálaszTörlés
  5. Engem az, amikor az államtól lop valaki, kevésbé háborít fel, mint amikor szegény nyugdíjasoktól követelik meg a hálapénzt... de tényleg mind a kettő rémes, egy tőröl fakad... én annyira örülök, hogy nem kell ebben az össznépi korrupcióban részt vennem!

    VálaszTörlés