2013. október 29., kedd

Csak be kellene vezetni a szerdai tanitasi napokat.

Beszelgetest kezdemenyezett velem egy jokepu apuka a jatszoteren.

- Milyen nyelven beszel?
- Magyarul.
- Ah.

Latom, hogy ennel tobb kell, ezert kiegeszitem, biztos a verfagyaszto akcentusom a baj:

- Magyarorszag.
- Ah. Tulajdonkeppen az hol is van?

Lerajzolom neki a levegobe.

- Franciaorszag, Olaszorszag, Ausztria, Magyarorszag. Kelet-Europa. Budapest a fovarosa.

Van folytatas, nem ez az egyetlen csattano.

- A foldrajz nem az erossegem - folytatja -, de milyen erdekes, az arca olyan, mint a mienk, franciake. Csak ebbol az eros akcentusbol derul ki, hogy nem francia. De azert jol beszeli.


9 megjegyzés:

  1. Óistenem. Vajon fekete bőrszínnel elégedett lett volna? Vagy ázsiai vonásokat várt?

    VálaszTörlés
  2. ugye nem tagadtad le az olaszt?!?!?!?!?!? ő még milyen nyelven beszél btw? jóképű apuka ide vagy oda! :) neked is két szemed van egy orral meg egy szájjal és hozzá két fül? naggyyyyon-naggyyooon tipikus arc. :D ezek mekkora izék?!?!??!! biztos bóknak szánta különben!

    VálaszTörlés
  3. En nem ertem, hiszen meg hozzatettem aztis, hogy 2000 km-re van az orszagom, nem tulsagosan messze. Persze Delre 2000 km mar fekete bort is jelenthet, de elmondam, hogy mi Keletre vagyunk.

    Elmeselte, hogy kertesz. Ez meg nem indokolna ezt a fajta setetseget.

    Eloszor, amikor megszolitott, meg cukipofanak tartottam. Jokepu es beszelgetni akar velem, gondoltam. Persze negy masodperc mulva mar nem jokepu cukipofa volt, hanem bargyu, mafla, balfacan.

    VálaszTörlés
  4. Ez ilyenkor szerintem boknak szamit!
    Nekem azt mondta egyszer a szomszed oregur, hogy tudja holgyem, lehet, h maga meszirol jott es kulfoldi, de a sziveben igazi francia..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, mert kovetett, mint egy kiskutya. Furcsa szituacio volt.

      Törlés
  5. Szerintem a szlávos vonásokat kereste :))

    VálaszTörlés
  6. Tamko, kizart! Mondom, szep pofia volt, de uveges tekintettel nezett ram, amikor lerajzoltam neki Europat.

    VálaszTörlés