2013. október 17., csütörtök

Gianna Nannini

Ha igazan tudni szeretnetek, hogy en ki vagyok, hat ez:

Klikk-klakk-klikk-klakk




En eredetileg ilyen koncertre jaros vagyok. Ott vagyok a tomegben es uvoltve enekelek, csapolok, lefogyok ket kilot az ugralastol es utoljara hagyom el a stadiont, mert az elso sorban nyomorgok.

Gianna Nanninit gyerekkorom ota imadom. Koncertjen meg nem voltam, ezt feltetlenul be kell potolnom. Ma rajottem, hogy talan nelkule nem kellene meghalnom. Madonnat kipipaltam, csalodtam. At hiszem Giannaval ilyen nem fordulhatna elo. Persze, U2 nelkul sem kellene meghalni es meg felsorolhatnek sokakat.

A Giorgia-s resz nem tetszik, tekerjetek at.

Tudjatok, hogy Gianna 54 evesen valt anyava? Penelope, a kislany, mar ket eves elmult. Boldogan tourneztak vegig a nyarat. Kettesben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése