2013. július 1., hétfő

Az uszodarol

Andrej pont ugy pozol a lepcsohazi fotozasnal, mint ahogy Maja szokott. Ritka, hogy elsore sikeruljon elkapni oket.
Az autojavitast csak holnap delutanra vallaltak, igy nem tudtam Andrejt elvinni a garderiebe, ezert csak a strandra mentunk (Foncillon-ra).
Vegre megnyitottak az uszodat is, amirol azt hittem, hogy megette az enyeszet. Jopofak, mert ahogy elneztem 3-4 napja lehet nyitva (az utolso futasomkor, csutortokon meg nem volt nyitva), a belepojegy egy felnottnek juniusban 4,50 Euro volt, juliusban mar 9,50 Euro, ernyovel es nyugaggyal mar 49 Euroba kerul. Azert annyira nem szuper ez az uszoda, hogy ilyen arrakkal dolgozzanak. Vagy legalabb atfesthettek volna a logot, amit szerintem 1950-ben pingaltak a falra.
Vagy en vagyok szarrago?
Van egy masik uszoda is, de egy darab medenceje van, nem tul nagy. Gyerekreszleg nincs. "Mindent a nyugdijasokert" lehetne a varos mottoja.
 


1 megjegyzés:

  1. Azta mekkorát nőtt ez a kis Nyuszifül! Fantasztikus. Nagyon cuki! Bárcsak láthatnálak benneteket igaziból!!!! :)

    VálaszTörlés