2013. február 14., csütörtök

Valentin torolve a naptarambol

Boldog Valentin nap van, de en nem lettem felkoszontve. Tavaly meg voltam, rozsaszallal. De aztan jottek a nehezsegek es se szulinapom nem volt, se karacsonyi unnepem. Eleg rosszcsont lehetek a pasasom szemeben, hogy igy leredukalta a velem unneplest (vagy engem unneplest). Karacsonykor azzal a dumaval rukkolt elo, hogy az a gyerekek unnepe. A szulinapomon nem voltunk egyutt, sms-t kuldott es telefonaltunk. Na, mindegy, akkor innentol arra szamitok, hogy vele az unnepeknek befellegzett. Nem esik tul jol, de lebagozom, majd veszek magamnak kis ajandekokat, na bumm. Na jo, nem szabad ilyen szigorunak lenni, hiszen szombaton vett nekem egy horgolotut, mert a gyerekek eltokitettek az elsot, igy kenytelen voltam venni masikat, de nem volt nalam penz, csak a bankkartyam, azt meg nem fogadta el a kis csunya fonalbolt es igy Adrien vette meg nekem, felfoghatjuk ezt is ajandeknak. 

Legyen mentseg a mai napra, hogy rettenetesen faj a foga. Mar egy hete. Volt fogorvosnal, de ezt a fajdalmat mar csak szajsebesz tudja megoldani, ki kell huzni a bolcsesseg fogat. Holnap lesz konzilium, ezt az egy ejszakat mar kibirja, de ki tudja milyen datumot fognak vele kozolni, amikor is tenylegesen kikapjak a fogat a helyerol. Ha meg heteket kell varni, nem lesz oromtanc. Isten irgalmazz!



En sutottem neki sziv alaku kakaos csigat (receptert ide kell kattintani, nagyon csipem ezt a blogot), mert a csokis sutit szereti, mondhatni csak azt. Jovore nem sutok. Meg maskor sem. Vettunk sutot,  mert az nem tartozott a konyhai berendezesekhez, de ez is no budget, mint nalunk megannyi minden, ennel fogva kinlodas a sutes vele, kicsit odakozmalt a suti. Dolgozofelulet sincs a konyhaban. Konkretan nincs hol felvagni a hust, a repat, nincs hol kinyujtani a kelt tesztat sem. En nem adom fel oly konnyen, hat kivonultam a nappaliba az etkezoasztalra, ott nyujtottam. De nyujtofa sincs. Osszesen ket palack borunk van, ami hengergetesre alkalmasak lettek volna, de ajandekba kaptam, szepek, oregek, hat nem aldoztam fel tesztat lapitani, igy egyetlen henger alaku konyhai eszkoz maradt: az alufoliatekercs. Azzal nyujtottam a tesztat. Praktikus, mert munka vegen az ember letep egy reteget es mosogatni sem kell. Feltalaltam a meleg vizet. 

Adi tesomeknak sikerult megcsipni egy lakast. Lattam rola fotokat. Csudaklassz lakas, csinos, izleses, modern, tiszta, nagyon klassz butorokkal, szep konyhaval, hat megallapitottam, hogy nem mentem jol ferjhez, de majd, ha dolgozni fogok, ujra jo lesz. 

A konyha hianyossagai es mas szuper otthona (szoal' a huuu, de irigy vagyok) ellenere en szeretek itt lakni, ebben a lakasban, ebben a varosban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése