2012. december 16., vasárnap

Pogacsat sutni...

engem kifejezetten kikapcsol. Ezt persze eddig nem tudtam, hiszen ma sutom eletem elso pogacsajat. Azt hiszem. Nem emlekszem, hogy valaha is sutottem volna pogacsat tokeletesn egyedul (a tobbiek mind alszanak, apjuk, gyerekek, nagymama, nagypapa, talan meg a kutya is). Tobbedmagammal mar sutottem, de attol mindig olyan erzesem volt, mintha kivennek a munkat a kezem alol, nem tetszik. Erted, csinalnad es jon valaki, hogy majd o, mert latja, hogy tokeletlenkedek, akkor majd o megmutatja, hogy kell, holott en is tudom, csak eppen nem vagyok gyakorlott. Nyerunk netto 2 percet? Es rengeteg fogcsikorgatast. 

http://limarapeksege.blogspot.hu/2012/10/sajtos-pogacsa.html -rol szereztem a receptet. Bar a teszta meg pihen a hutoben, igy nem tudni, hogy finom lesz-e, de a teszta osszeallitasa es gyurasa azt hiszem a hobbijaim koze kerulnek innentol fogva: pogacsat gyurni nagyobb orom, mint gyurmazni. Az ember mar attol elmosolydik oromeben, hogy felfutott az eleszto. Egy pont ide. Aztan elmorzsolja a sos lisztbe a vajat. Mukodik, tenyleg el lehet morzsolni es nem ganyolas az egesz. Meg egy pont ide. Aztan ebbe bele a maradekot, a sajtot, a tojast, a felfutott elesztot, a tejfolt es ezt is jol ossze kell gyurni es halleluja, olyan a teszta, amilyet az ember elvar. Na majd biztos suteskor ugrik a majom a vizbe.

Tegnap hazajottunk Magyarorszagra, mind a negyen. Gazdasagos jarattal jottunk, Ryanair-el. Csak ne lenne olyan rohadt messze a repter, ahonnan inditjak a jarataikat... mas baj nincs veluk, mert pontosak, kedvesek, biztonsagosak, de ez a 110 km... idegolo.
Miutan "lelanoltunk" a Liszt Ferenc repterre, nem kellett begyalogolni a repulotol a repterig, hanem busszal vittek a terminalig. Lehet, hogy tul sokan panaszkodtak? Franc tudja.
A repcsi csurig tele volt, hat nemcsak mi vagyunk ilyen szarragok, hogy nem Easyjettel, vagy Airfrance-al jovunk, ezek szerint.
A gyerekek jol turtek az utat, ezt ennel jobban nem tudom ecsetelni, de ha megeroltetem magam, tudom. Maja volt pisilni, apja vett neki Malteserst, narancs juice-t, Andrej nem tudott elaludni, de Maja sem, 100 -szor csereltunk helyet egymas kozott, 1 millioszor megkertuk oket, hogy ne fetrendjenek a foldon, mert hanyas lesz belole es igy tovabb es igy tovabb. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése