2012. december 8., szombat

Meg 50 oldal

Alig hianyzik 50 oldal, most jon majd a csattano, alig tudom letenni a konyvet, de Andrej nem hagy, allandoan felebred, ha nem kuksolok mellette. Ket lehetoseg van: vagy jora fordul minden es az apa felebred a komabol, kiderul, hogy Quattro Formaggi a gyilkos, Cristiano pedig elvegzi az oskolat es szep felnottkora lesz, masik lehetoseg, hogy nem ebred fel, nem derul ki, nem vegzi el. Egy baj van. Wildi baratnom elmondta, hogy kicsit szomoru a vege. Konyorogtem, el nem mondja a veget. Megerositette, hogy nem lovi le a poent. Igy tudom, hogy a vege rossz lesz, de legalabb valami csavart meg elvarok a tortenettol. Meglatjuk.

Wildi az, akivel ilyen magasroptu dolgokrol tudok beszelgetni. Valami, ami nem szaros pelenka. 

Egyebkent Andrej most is rangatja a pizsamamat, egyaltalan nem hallom a gondolataimat. Maja pedig matricazni szeretne velem. Sztereo gondolatokat mar vegkepp nem lenne eselyem hallani.

A konyv azert roppant erdekes, mert Gabriele Salvatores filmesitett meg. Salvatores alkotta trilogiarol irtam annak idejen, lassan 10 eve a szakdolgozatomat. Fenyt hoz a szivembe, hogy ujra kapcsolatban vagyok valami olyannal, amit en (EN!) szeretek. Ejszaka, amikor mar aludni nem tudtam, mert kialudtam magam, viszont Andrej mellett kellett szuszognom, hogy o jol aludjon, eszembe jutott, hogy annak idejen, amikor en gyerek voltam, minden aldott nap a romai francia nagykovetseg elott es mellett mentem iskolaba. Amikor hazafele jottem, pont szembe volt velem es mindig belestem az elso emeleti oriasi ablakon, ahol sejtelmes freskok voltak a falakon, plafonon. Az ember vagyodik bemenni, korulnezni, ha mar minden nap kenytelen bekukkolni az ablakon. Karacsonykor nagy karacsonyfa volt a teremben. Egyszer volt lehetosegem bemenni, persze sokra nem emlekszem, csak arra, hogy peldaul a Via Giuliat ativelo kis hidat, amirol borostyan indak logtak le, nem mutattak meg. Furcsa, hogy mindig csodaltam azt a hatalmas, de tenyleg nemcsak mereteiben oriasi epuletet, most pedig Franciaorszagban dekkolok. Persze, lehet, hogy semmi koze egymashoz a ket esetnek. Csak az ember szereti tulmisztifikalni es jelnek tekinteni azt, ami akar teljesen hetkoznapi. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése