2012. december 16., vasárnap

Karacsonyi listam

- IPhone, mert csak egy talicska minosegu telefonom van, az is beleesett, pontosabban Maja beledobta a medencebe, igy par funkcioja nem mukodik, peldaul nem tudok bankolni.
- dogos csimmma, mert igaz, hogy van ketto is, de hol? A dedi sufnyijaban, ha minden igaz. Itt a tel es en bakancsban jarok, ugy nezek ki, mint egy nyanya es meg a szempillaimat sem tudom bepodoriteni. Eddig sem voltam egy jelenseg, de igy aztan olyan, mint egy kiradirozott pont menne ki az utcara.
- YSL 16-os Perfect touch, mert egy elmegyenge pillanatomban kiszurtam az OFF-on allo tubust egy varrotuvel, mivel azt hittem beszaradt az alapozokrem. Igy ahelyett, hogy az arcomra kentem volna, kifolyt a kupakba, onnan meg amerre latott, neszeszerbe, taskaba, mindent lealapoztam.
- meleg pulover, mert nekem meg egy meleg puloverem sincs, kabare, komolyan kabare. Fazom.
- YSL barna szemceruza, mert a neszeszerben, ami pedig anyos autojaban maradt, miutan Andrej behanyt, kipakoltam a taskambol gyorsan, le a kocsi padlojara es hat nem ott is felejtettem? Torlokendot kerestem es hanyostasakot.
- noi ridikul, mert a Mandarina Duck tonkrement, de ezen nincs mit csodalkozni, mert ahhoz kepest, hogy viszonylag draga taskak egy rakas szart ernek.
- 10 kilogrammot lefogyni. Minimum.

A fenti lista tisztan tukrozi, hogy cirmos liba vagyok, brrrrr! Csak almodozom, de kozben tudom, hogy az egyiket sem kapom meg, szoval csak uresejaratban pofazok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése