2012. november 28., szerda

Innentol fogva bio elelmiszer

Nem sokaig birom a dedivel. 

Maja itta meg az utolso csepp tejet reggelire. De most komolyan, hogy a francba fogy ilyen gyorsan 6 liter tej??? Nem baj, a dedi megoldotta a problemat es tejfolt rakott a reggeli teajaba. Tejfolt. Igaz a francia tejfol edeskes, nem savanykas, mint otthon, de akkor is, ettol darabos lett a tea. Ezt nem lehet ep esszel kibirni. Lehet, hogy a franciaknal ez normalis? A tejfolos tea? 

Ket okbol elkezdtem bio elelmiszereket vasarolni. Egyreszt penteken csunyan osszeugattunk, mi, a gyerekek szulei. Azon, hogy szart adtam a gyerekeknek vacsorara, holott maskor is kaptak mar virslit. De en nem neztem a virsli markajat. No budget virsli volt. Nem en vettem es nem is apjuk. A dedi vette. Nem vagyok eleg dorzsolt, nem ismrem fel a szar markakat. Persze, mert nem szoktunk szart venni, gondoltam mas sem vesz. Vagy nem gondoltam. Mert este volt es mar nem volt mivel gondolkodni. Ebbol az esetbol tort ki a vilaghaborunk. Ez az egyik ok, hogy biokajat veszek innentol fogva, gagyit nem adok a gyerekeknek. A masik ok, hogy olvasok egy blogot, szinten kulfoldre szakadt anya irja. Elmeselte, hogy egyszer vett egy doboz tojast, amiben minden egyes tojas ikersargat tartalmazott. Ennek mekkora az eselye? Es egy kommentelo is megirta, hogy vele is elofordult (mindketto Amerikaban tortent, de amennyi tojas fogy a vilagban, siman el tudom kepzelni, hogy nalunk is megbuheraljak a tyukokat, hogy minel tobbet tojjanak). 
Ja, van harmadik oka is: pusztan elgondolkoztam azon, amikor az egyesevel becsomagolt bionarancs "utastajekoztatojat" elolvastam, miszerint nincs kezelve vegyszerrel, megnyugodhatok. Ezek szerint -ami persze tudok- a tobbi kezelve van. 

Bar a bio elelmiszerek dragak, de talan megeri. Utalok beteg lenni, azt vegkepp nem kivanom, hogy a gyerekeim betegek legyenek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése