2012. július 20., péntek

Madonna 2012-es vilagturneja nem egy nagy flash

Madonnat latni es ... 

Szo sincs rola! Sajnos nem ezt vartam Madonnatol. Koncertjegyet vettem es egy szinhazi musicalt kellett megtekintenem. 

Manon-nal mentem, a sogornovel, aki eleg sotlan. Minden reggel kivakolja magat es varja a pofatlanul gazdag herceget, lehetoleg feher Porschen. Ennyit tesz a nyugdijas jovoert. Megtudtam, hogy szakitott az olasz pizzaioloval, mert raebredt, hogy nem o a ficko eleteben a number one, hanem az gyereke es az ex neje (persze, ha egyaltalan ex). Nem sok kozos temank volt.
Az elejen kicsit orroltam Adrienre, hogy nem akart velem jonni a koncertre (american show-ra), de vegul orultem neki, mert ultra ciki lett volna, ha eljon, mert a musor valojaban nem volt nagy flash. Raadasul piszok messze ultunk Madonnatol. Legkozelebb nem a legolcsobb jegyet veszem meg, az fix. Szerintem jobban tettem volna, ha raaldozok 150 Eurot erre a kalandra. Mindegy, emiatt nem megyek el Nizzaba ujra megtekinteni a musort. 

Reszletek a sztyuvi blogjan olvashatok, en is csak ugyanazt tudnam leirni (persze nem olyan frappansan).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése