2012. július 5., csütörtök

Ezt nem lehet kibirni

Hol van meg hetfo, en megis azon pergetem magam, hogy mindjart vege. Csutortok este van, meg negyet kell dodozni (aludni) es vege, el kell hagynunk a hajot. Pedig csak 2 honapot voltunk itt, nem is ertem miert erint ilyen melyen a bucsu. Mit elhetnek at az olyan norszok, akik evekig vigyaztak egy-egy gyerekre? 

Rakok nehany eletkepet errol a ket honaprol. Remelem nem fogok picsogasban fulldokolni. :D

Tornasorban fagyiznak, Andrej hianyzik a keprol, o eppen aludt

"Atelier petit pot de fleur", viragkoteszet a bolcsiben



Az elejen igy vonultunk az utcan, miutan leadtuk a nagyokat az isiben, oviban

Andrej mindenre felmaszik

Maskaraban

Mathilde tancorajanak bucsubulijan

Piknik a bolcsiben

Teophile ovodaja

Iskolasat jatsznak, termeszetesen Mathilde a tanarno

Indulunk az iskolaba

Andrej nemcsak mindenre felmaszik, hanem mindenbe belemaszik

Mathilde lefotozott (eleg lestrapalt vagyok)

Kineznek az ablakon

Andrej -ahogy mondtam- mindenbe belemaszik

Utcai latkep, Mathilde fotozta, muveszi foto

Utcai latkep, Mathilde fotozta, realista foto

Maja tancol


A gyerekeimmel elkirandultunk a versaillesi kastely parkjaba, ha mar 3 buszmegallonyira van (felnott ember gyalog negyed ora alatt oda tud ballagni)

Es a vegere egy dal, amit Nicolas dalolt mindig:

http://www.youtube.com/watch?v=AP-i_5eOxqE


Un éléphant
Qui se baladait
Tout doucement
Dans la forêt.

Il avait sur son dos
Un p'tit perroquet
Qui s'appelait Jaco
Et qui buvait du lait

Un éléphant
Qui se baladait
Tout doucement
Dans la forêt.

Jamais il n'écrasait
Les herbes du chemin ,
Sinon le perroquet
Le traitait de vaurien


Remplaçons les voyelles par un « a »

An alapha
Qua sa balada
Ta daçama
Da la fara

Al parta sar sa da
A pata paraqua
Qua s’appala Jacka
A qua bava da la

An alapha
Qua sa balada
Ta daçama
Da la fara

Jama al n’acrasa
La harba da chaman
Sanan la paraqua
La trata da varian

1 megjegyzés:

  1. Hát most mit írjak??? :')))
    Én természetesen már a címnél könnyeztem, mert gondoltam, hogy mire írod, hogy "ezt nem lehet kibírni..."
    Nagyon szép pillanatok, minden kezdet nehéz, neked végig nehéz volt azért sztem, de az elválás is mindig nagyon nehéz...ez egy nagyon emlékezetes időszaka lesz az életednek, sose fogod elfelejteni, hogy volt hogy 6 gyerekkel malőrködtél 2 hónapon át..:-))

    VálaszTörlés