2012. július 26., csütörtök

Ma elzartam az anyatejcsapot

Sajnos. Annyira faj a vallam, a karom, zsibbadnak az ujjaim, hogy tovabb nem birtam gyogyszer nelkul, reggel 7-kor bevettem egy Cataflant. Loszart sem er, ettol ideges vagyok. Talan hangyanyit enyhit a fajdalmon, de a kin megis ott van a vallamban, nem mulik.

Catfalannal nem lehet szoptatni, nagyon kivancsi voltam, hogy zarodik ez a mai nap. Majaval olyan jol ment a szoptatas elhagyasa, par napig (kevesebb, mint egy kerek hetig!) obegatott este, altataskor, de aztan szepen megtanult egyedul elaludni. 

Andrej delutani altatasa katasztrofa volt, mert irto meleg van, kibirhatatlan, ki sem mozdultunk delutan 5-ig a hazbol, ezert osszetapadtunk az izzadsagtol, o orditott, en ringattam. Azert annnnnyira nem volt katasztrofa, mert fel ora alatt elaludt. Csak az orditas kozben kezdett elhagyni a turelmem, de hala az egnek idoben elaludt, nem volt lehetosegem toporzekolni. Leraktam az agyra, megprobaltam kislisszanni a szobabol, de felebredt, igy kezdhettem elorol. Szerencsere 2 perc alatt elaludt a karomban, lefekudtem, o rajtam aludt, en pedig vegre pihenhettem egyet. Rajtam egy izzado kisbabaval. :D Maja is aludt, nana!

Az esti altatas nulla orditassal telt. Oriasi! Persze ez nem azt jelenti, hogy ejjel nem fog felebredni. Fel vagyok  keszulve lelkileg. 
Ma este nyuglodott egy sorozatot, de nem obegatott, a testemre tehenkedett, a gigamon volt a mellkasa, a fajos vallamon a feje, a labai a masik vallamrol logtak le, igy szepen elaludt es meg most is alszik. A fajos karomon volt Maja kisparnaja. Szerintem megerdemeltunk volna egy fotot. A foto cime: "Laokoon csoport" lett volna. :D

Meg az a kerdes, hogy elegge meg tudtam-e tomni vacsoraval? Kibirja-e reggelig ehezes nelkul?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése