2012. február 2., csütörtök

Varganya

Ilyen volt, ilyen lett!

 

Aposom hozta tavaly novemberben ezt a rekesz varganya gombat. Nem gyonyoru? Ettunk belole nyersen (!), salatanak valot, paroltat, de meg mindig maradt rengeteg, igy aposom megpucolta, felszeletelte es megparolta oliva olajon, vegul elrakta a melyhutobe. Ma ihletet kaptam egy kis varganyas risottora, a foton latszik az eredmeny. Az izet csak elmeselni tudom, frenetikus. 


Egy kicsi hagymat megparoltam, majd radobtam a risottonak valo rizst (hazudok, mert nekem csak gyalog rizsem volt itthon). Arborio rizst illett volna hasznalni. Husleves levevel ontogettem fel a rizst, aprankent, ha elfott, ujra ontottem ra husleves levet, mig meg nem puhult. Vegul radobtam a megaprobbra vagott varganyat, parmezant is kevertem bele es voila, kesz is a mennyei risotto. Isteni lett!

3 megjegyzés:

  1. Mukk, most en is, mert fogyokurazok, este nem ehetek, tenyleg ehen doglok. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor gyorsan írj vmit, mert idelépek, és álllllandóan a vargányákat bámulom...:-)))

      Törlés