2012. február 8., szerda

Pletykalok

Sajnos nem all jol a szenank, az ido fogy, mi pedig nem tudunk intezkedni, mert Adrien influenzas lett. Nem csodalkozom, ebben a jeges szelben -brrr, most is kirazott a hideg- konnyu meghulni. Nehogy az legyen a vege, hogy itt kell megbuggyannunk eletunk vegeig ebben a fatorony nelkuli faluban (70 ezer lakos, de nekem mindig falu marad). Megbolondulok!

Anyost es vele elo gyerekeit athivtam koccintani januar 1-en. Anyos es nagyobbik sogornom jott is, kis sogorom nem jott, dolga volt. A franc tudja mi, de dolga volt. Ra nem tudok haragudni, joindulatu srac.
Anyos meselte, hogy mondta Manoenak (nagyobbik sogornom, anyos nagylanya, Adrien idosebbik huga), hogy "menni kell koccintani Adriennekhez", ezen ok vihi-vihorasztak, de nekem eleg szarul esett, hogy nem orultek a meghivasnak es kelletlenul ugrottak at hozzank. Miert meseli el? Miert ilyen tapintatlan? Vagy en vagyok mimoza? Lehet. De jojjon a szaft. Anyos meselte, hogy Sandrine hapsija ppppont most talalta ki, hogy Svajcba akar koltozni, ott akar dolgozni. Januar 1-en kussoltam, nem akartam reagalni erre az informaciora. Ugy erzem anyos direkt akar engem huzni Adrien ex csajanak sztorijaival, hat en nem adom meg neki az oromot, hogy barmit lasson rajtam, haragot, irigyseget, feltekenyseget, inkabb pokerarcot vagok, ami rohadt nehez, de en akkor is fapofat vagok, maximum egy "oh, tenyleg?" kerdest eresztek el, hogy legalabb reagaljak. 
Tegnap rakerdeztem Adriennel (nem magamnal, hanem gyerekeim apjanal), hogy ki az a Sandrine? Tudom en, hogy az ex-csaja, de hatha van egy masik Sandrine, akit anyos ismer. Jol gondoltam, nincs masik. Adrien is csak ezt az egyet ismeri. 
A helyzet nagyon erdekes, hogy pontosan abban az idoben szeretnenek elkoltozni Svajcba, amikor mi is. Nem 4 honappal korabban, nem 5 honappal kesobb, hanem pont ugyanabban az idoben, mint mi is. 
Bar az ex-csaj itt lakik a faluban, meg soha nem lattam ot, remelem koltozes eseten sem fogom latni ot. Szegenyrol olyan sokat hallottam mar, hogy tuti felrugom a Holdig. Nem Adrientol hallottam, nana! Anyos a hunyo.

Nem tudom, hogy ilyen pletykakrol lehet-e irni egy blogban, de ha nem irok ilyenrol, akkor egy steril, se ize, se buze blog lenne. 
Adrient kerdeztem, hogy nem zavarja-e, hogy anyukaja meg mindig tartja vele a kapcsolatot, rank meg konkretan szarik? A valasza az volt, hogy nem zavarja, nem tud ezzel mit csinalni, nem foglalkozik vele, mert teljesen folosleges, nem veszi keszpenznek az anyja tetteit, gondolatait, szavait. 

Igazabol mar engem sem erdekel anyos es az ex-csajos sztorijai, csak el akartam meselni, mementonak. 

Anyossal meg januar 1. utan talalkoztam egyszer, januar 5. korul lehetett, amikor csunyan osszeszolalkoztak (lanykori neven: osszeugattak) a noverevel azon, hogy a dedinek memoriakiesesei vannak. En meg igy orditani ket not nem lattam, nem volt felemelo erzes. Csak pislogtam zavaromban.
Az en velemenyem az, hogy az ember a sajat anyjaval ne banjon ugy, mint az udvarra kivert kutyaval, plane, ha olyan anya, mint a dedi, aki josagos, melegszivu, segitokesz es meg szamtalan pozitiv jelzovel illethetnem.
Pati (dedi elsoszulottje) duhrohamot kapott, mert a dedi mindig mindent 100-szor megkerdez, nagyon rossz a memoriaja, de 80 eves, mit akarnak tole? Miert kellett vele kiabalni? Aztan ezen miert utkoztek ossze anyossal? Egyaltalan nem voltak jo gyerekei a dedinek ebben az elethelyzetben. 

Eleg cifra csaladba kerultem. Barcsak aposom lakna kozel hozzank, o meg igazi fabol van faragva. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése