2012. február 20., hétfő

Chausson papucs

Majaval gyakran sutunk, mivel nem sok fantaziam van egyeb fejleszto jatekokhoz. Maja kezeli a lisztet, a tojast, a cukrot, a habverot, a kiszuroformakat. 
Julia sogornomtol kaptam karacsonyi ajandeknak "chausson" (papucs) kinyomokat, helyes kis szakacskonyvvel, igy gyorsan fogtam magam es csinaltunk Majaval finom papucsokat. 

Recept:

- 1 rolni vajas teszta (keszen vettem, pepecseljen vele aki akar)
- 1 szal porehagyma
- valamennyi bacon 
- 1 tojas

A porehagymat es a bacont megpiritottam, raontottem egy felvert tojast, soztam, borsoztam.
A papucskinyomokkal papucsokat nyomtam, beleraktam egy keveset a porehagymas, baconos, tojasos toltelekbol, osszenyomtam a papucsokat, megkentem egy tojas sargajaval es kesz, mehetett a sutobe, annyi idore, hogy a szinuk szepre sikeruljon.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jól néz ki, én is kipróbálom majd...
    Ééédes Maja, édes, édes, édes, ÉDES!!!

    VálaszTörlés