2011. május 16., hétfő

Weöres Sándor: A Tündér

Maja Tititől Karácsonyra egy magyar gyerekdalok cd-t kapott ajándékba és egy mesekönyvet Andersentől (most kérdezhetitek, Andersentől, vagy Tititől kaptam?). Mindkettőt imádja. Annyira, hogy a cd-t rongyosra hallgattuk, így kicseréltem egy másikra, hogy legyen valami változatosság is ebéd közben, ne mindig Vuk és a Bűvös sárkány szóljon. Aztán most visszaraktam az imádott cd-t és meghallotta a Bóbitát és nyomott legalább 5 puszit egymás után az arcomra. Ilyenkor szó szerint el lehet olvadni, placcs!

A mesekönyvben, ha a Farkas és a kecskegidáknál járunk tudja, hogy a farkas kopog az ajtón, így Maja is kopog. A könyvön. Elbújik a paplan alá, amikor az okos kiskecske elbújik az antik állóórába.
Hófehérkénél pedig pisszeg és az ujját a szájára rakja, amikor Hófehérke éppen alszik (vagy már tetszhalott?).
A mesekönyv tele van macskákkal, mutatja is, hogy ott a máááá(o).

Altatásnál, miután befejeztük az interaktív mesemondást, lekapcsolom a villanyt, összebújunk és én elénekelem neki a Bóbita, Bóbitát.

Bóbita, Bóbita táncol,
Körben az angyalok ülnek,
Béka-hadak fuvoláznak,
Sáska-hadak hegedülnek.

Bóbita, Bóbita játszik,
Szárnyat igéz a malacra,
Ráül, igér neki csókot,
Röpteti és kikacagja.

Bóbita, Bóbita épít,
Hajnali köd-fal a vára,
Termeiben sok a vendég,
Törpe-király fia-lánya.

Bóbita, Bóbita álmos,
Elpihen őszi levélen,
Két csiga őrzi az álmát,
Szunnyad az ág sürüjében.

1 megjegyzés:

  1. A bukfenc édes lehet nagyon, jöhet a videó.
    A többi kedves kis dolga is olvadozós tényleg, egyre tündérebb, igaz?
    Amúgy köszi a bóbita szövegét, mert Én is éneklem Mnek, de nem emlékeztem rá teljesen. :-)

    VálaszTörlés