2014. április 12., szombat

Farsang

Tavaly is piszok későn, bőven határidőn túl rendezték meg a farsangot az oviban. Azt hiszem a síszünethez igazítják. Azt még megvárják, hogy lecsengjen, utána buliznak. De egyáltalán nem biztos a teóriám.


Ilyen az, amikor egy 28. princess megjelenik az osztályteremben. Mind a 27 másik princessz elalél.

Muti a nyakékedet!

Mindjárt megpukkadok, ez annyira dögös!

Húúú, a diadémodnak búcsút inthetsz, lenyúlom!

(A kis narancssárga ruhás és narancssárga cipős lány mindig minden ruhája ennyire harmonizál:
az esőkalapja az esőkabátjához az gumicsizmájához, mindig nagyon szép ruhában van, a nagyon szép ruha passzol a hajgumihoz és a cipőhöz, de a harisnyához is... pontosan így szeretnék én is.)
Andris tigris ruhája már harmadszor üzemelt. Jó vétel volt!

Óvodások munkái

Szintén az ovisok farsangi művei

3 megjegyzés:

  1. Szépek voltak ezek a kis hercegnők :-) Az én fiam már 3 éve űrhajós, de jövőre új jelmez kell, mert már végképp kinőtte.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gilda!

    A tigrises jelmez még Majáé volt csikó korában, Andrej megörökölte. :D

    VálaszTörlés
  3. Ez óriási:)) Nagyon jó képek, főleg a másik 27 királylánnyal:DD Nagyon jót mosolyogtam.
    (Egyszer akartam én is lenni királykisasszony és titokban írtam a keresztanyámnak, hogy hozzon ilyen maskarát, de nem tudott szerezni...ezt mondta. Elhiszem, mert ez cirka 34 éve történt:P)

    VálaszTörlés