2014. január 23., csütörtök

Benetton for ever

Éppen spenótot főztem, amikor mi jött velem szemben? Hát ez:



Nem az egyik előző bejegyzéshez kapcsolódik! De mit csináljak, azóta is mindig szembe jön velem a téma.

Megláttam a Benetton hírdetését és bevillant a tinikorom. A szüleim éppen Rómában éltek, én pedig Magyarországon próbáltam leérettségizni (vért izzadtam). Minden vakációt a szüleimnél és persze kistesómnál töltöttem. Szülők dolgoztak, tesóm iskolában, én pedig csavarogtam. Szerencsére mindig akadt havernőm, akivel lehetett mászkálni. Az volt a fő hobbink, hogy bementünk a Rinascente áruházba és befújtuk megunkat parfümmel, de nem százfélével! Én kifejezetten csak Oililyvel (érdekes, Franciaországban még nem találkoztam vele). Aztán mentünk tovább és elkértük a szimpatikus boltokból a reklámanyagot, nevezetesen Benettontól is. Végigmentünk a Via Condottin, a luxus netovábbja utcában és volt pofánk bemenni a boltokba (Prada, Ermenegildo Zegna, Max Mara, a többire nem is emlékszem, pedig micsoda divatmajom voltam, hát persze oroszlán hókuszpókkal és oroszlán aszcendenssel mire gondoltatok?) és szó nélkül, nagyon is kedvesen adtak valamit, általában a kirakatba kitett fordított V-alakú erős kartonra nyomtatott reklámokat, nagyon egyediek voltak. Senki nem hajtott el, mert csitrik voltunk. Micsoda jó világ volt és mennyire vagány voltam. Ma meg? Pfff. A zodiákusom azóta megváltozott nyúlra és amőbára.

A reklámanyagok ma is megvannak. Régen a szekrénysor tetejére helyeztem el a nagyszüleimnél, mert náluk laktam. Vajon mit gondolhattak rólam? :D

5 megjegyzés:

  1. Tudtam én, h nem csak abban merült ki a vagánykodásod, hogy pénzben kártyáztál a barátnőiddel...! :)

    Nekem is volt 21 éves koromban egy kedvenc parfümöm, azóta már nem látom sehol: Chipie. Isteni illata volt, ha mégegyszer szagolhatnám...! Hasonló volt a dizájnja mint ennek a Oillily-nek.

    VálaszTörlés
  2. Tamko, azt elfelejtettem írni, hogy az Oilily gyerekparfüm volt, mint a Chipie is. Mert az is az. Nem? ;)

    VálaszTörlés
  3. En Chloe Narcisse rajongo voltam..aztan kb 1ö eve megszunt..a szivem szakadt meg :D

    VálaszTörlés
  4. De! Illetve tiniparfőm. De a legfinomabb illat a világon, egyáltalán nem édes. (mi is jártunk boltokba szagolgatni, onnan volt az összehasonlítási alapom)

    VálaszTörlés
  5. Volt valami csokolade illat is. Mi is volt? Chocolatine? :D nem emlekszem mar. Ja, de, beugrott: tartine au chocolat, vagy ilyesmi...

    VálaszTörlés