2013. december 17., kedd

Miklósról még

Ez volt a negyedik Mikulás buli Noémiéknál. Annyit nyúztak, hogy beadtam a derekam és felmentünk Pessssre elutaztunk Versaillesig. Igazából pedig Maja kedvéért, mert ő mondogatta, hogy szeretne találkozni Clarisse-al. Nem! Nem én mondogattam neki, még csak meg sem említettem neki a Mikulás bulit, direkt hallgattam, nehogy szívfájdalmat okozzak neki. 

Livi a svájci határtól utazott Versaillesbe, négy gyerekkel. Én csak két gyerekkel és csak Royanból. Ők hajnal ötkor indultak, mert Párizsban kellett ebédelniük, mi délelőtt kilenckor. Csak kényelmesen.

Utóirat: de Livivel jött a férje, úgy könnyű. Hm, de Liviék nyolc hónapos csecsemővel utaztak, az úgy mégsem túl könnyű. 

Edith, Noémi, Detti, Livi, Adri, Bogi

2 megjegyzés:

  1. Szerintem egyezunk ki egy 1:1-ben! Se neked se nekem nem volt konnyu, vagy megis? Imadtam azta delutant, es jo volt veletek lenni!!! Es jovore ugyanott, legalabbis nagyon remelem! Puszi Livi

    VálaszTörlés