2013. december 1., vasárnap

Becsajoztam

Tegnap becsajoztam. Tobbszor talalkoztunk mar Sillevel a bolcsesz jatszohazban, ahol tegnap hasznalt gyerekruha es jatekvasart rendeztek. Elmentem en is, hatha lovok valami jo kis Jacadit. Mar koran reggel is elmentunk, mind a negyen, de kigyozott a sor, eljottunk. Nem gondoltam volna, hogy ennyien lesznek... Valsag van? A jobboldali (=gazdag) varosban is?
Andrej delutani alvasakor ismet elmentunk Majaval, kettecsken. Sajnos elegge kifosztottak a ruhakat, Jacadi volt, de csak kisgyerekre. Voltak jo jatekok, vadiujak is, de azt megsem vehettem meg Maja szeme lattara.
Ott talalkoztam Sillevel, jo nagyot dumaltunk es telefonszamot valtottunk. Ha ilyenek a litvanok, le a kalappal elottuk, Sille allati csinos, pont mint egy sved. Szoke haja es vilagito kek szemei vannak, vekony, mustarszinu taskaja, salja es csizmaja van, mintha egy noi magazin fotozasarol jott volna. Kar, hogy szeptemberbe visszakoltozik Tallinba, sajnos nem erzi jol magat itt, teljesen izolalt, szeretne visszamenni a szakmajaba. Tanar. Azert egy kavera osszefutunk, remelem.

1 megjegyzés:

  1. Negy litvan kolleganom kozul harom bombano! A statisztika vegett irom.hihi.

    VálaszTörlés